וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו ניצחה את ניו יורק 94:102, ברנדון אינגרם סיים את העונה

פוקס (30 נק') החזיר את הקינגס מפיגור 15. "תסמונת מחלקת תיירים" התגלתה ברגלו של פורוורד הלייקרס, גם בול עלול שלא לשוב העונה

שחקן סקרמנטו קינגס דיארון פוקס מול שחקן ניו יורק ניקס קווין נוקס. רויטרס
עוד הופעה מוצלחת בעונה מוצלחת. פוקס/רויטרס

מחזור בן שישה משחקי NBA יצא לדרך מוקדם מהרגיל הערב (שבת), כשסקרמנטו (32:33) ניצחה את ניו יורק (53:13) 94:102 במדיסון סקוור גארדן. הקינגס, שרחוקים שלושה משחקים וחצי מסן אנטוניו שבמקום השמיני, פתחו רע וכבר נקלעו לפיגור 27:12 ברבע הראשון, אך ידעו להתאושש, לא בפעם הראשונה העונה, ולהימנע מהפסד מפתיע מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. דיארון פוקס המשיך את העונה הנהדרת שלו עם 30 נקודות ו-8 אסיסטים, באדי הילד הוסיף 19. את הניקס הוליך דניס סמית' ג'וניור עם 18 נקודות (7 מ-19 מהשדה), דיאנדרה ג'ורדן הוסיף ל-14 נקודותיו גם 15 ריבאונדים.

* הלייקרס כבר פחות או יותר הרימו ידיים בקרב על הפלייאוף, והערב הם קיבלו מכה נוספת כשהתבשרו שברנדון אינגרם סיים את העונה. הפורוורד שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בשל כאבים בכתף עבר בדיקה שגילתה כי הוא סובל מ"תסמונת מחלקת תיירים" (DVT), הגורמת להיווצרות קרישי דם ברגליים. התסמונת גרמה בעבר למספר מקרי מוות, אך בארצות הברית טוענים שטיפול מוקדם אמור למנוע סיבוכים נוספים. גם לונזו בול הפצוע עלול שלא לחזור לשחק העונה, ואם מוסיפים לכך את הדקות הפחותות שאמור לקבל לברון ג'יימס, מקבלים קבוצה שסיכוייה להעפיל פלייאוף קלושים במקרה הטוב.

seperator

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully