וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי: "שום תחושה לא משתווה לאיבוד האליפות עם רומא, גם לא האליפות עם לסטר"

המאמן האיטלקי בן ה-67, שמונה במקומו של אוסביו די פרנצ'סקו המאכזב באמירה מפתיעה אחרי מינויו. "ההרגשה לאבד אליפות בתוך 30 דקות עם הקבוצה שאתה מאמן ואוהד לא משתווה לשום דבר אחר"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר עלייתה של מנצ'סטר יונייטד לרבע גמר ליגת האלופות

יומיים לפני הבכורה המחודשת שלו כמאמן רומא, בבית מול אמפולי, התראיין קלאודיו ראניירי לטלוויזיה האיטלקית וסיפר על תחושותיו מהקדנציה הקודמת בעיר הנצח בין 2009-2011. "ההרגשה של לאבד אליפות עם הקבוצה שאתה מאמן ואוהד בתוך 30 דקות היא איומה", אמר המאמן הוותיק. "האליפות עם לסטר בשנת 2016 לא משתווה לתחושה הזו, שום תחושה לא תוכל למלא את האכזבה מאותה עונה".

קלאודיו ראניירי מאמן רומא חוגג. רויטרס
אוהב את הג'אלורוסי. קלאודיו ראניירי ב-2010/רויטרס

את עונת 2009/10 פתח ראניירי ללא קבוצה, אבל לאחר שני מחזורים התפטר לוצ'יאנו ספאלטי וראניירי מונה במקומו כמאמן רומא. ראניירי גדל במחלקת הנוער של המועדון, ונודע כאוהד הקבוצה מילדותו. תחת ראניירי, הקבוצה שיפרה משמעותית את יכולתה ונאבקה על האליפות עם אינטר של ז'וזה מוריניו. במחזור ה-33 של העונה אף עקפה את אינטר והתמקמה במקום הראשון בטבלה. למרות זאת, את העונה סיימה קבוצתו של ראניירי ללא תארים, לאחר שהפסידה את האליפות לאינטר במשחק האחרון של העונה וסיימה שתי נקודות אחריה.

הישגו הגדול ביותר כמאמן היה בעונת 2015/16 כשזכה באליפות מפתיעה עם לסטר סיטי הצנועה בהנהגתם של ריאד מחרז (שחקנה של מנצ'סטר סיטי כיום) וחלוצה האנגלי ג'יימי ורדי. מאז פיטוריו אצל השועלים בעונה שאחרי ההישג הכביר, המאמן האיטלקי לא השיג הצלחות יוצאות דופן בשורות נאנט ופולהאם (פוטר ממנה מוקדם יותר העונה אחרי שלא הצליח להוציא את הקבוצה מעל לקו האדום בפרמיירליג), וכעת ינסה להחיות את הקריירה שלו בשורות הג'אלורוסי במקומו של אוזביו די פרנצ'סקו, שפוטר השבוע בעקבות היכולת הרעה של הקבוצה העונה ואחרי ההדחה המאכזבת מליגת האלופות על ידי פורטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully