וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקובן בראון כשיר בירושלים, ספרופולוס: "אנחנו במצב מנטאלי טוב מאוד"

9.3.2019 / 16:37

הגארד נמצא כשיר, האדומים מקווים להיצמד למקום הראשון. מאמן מכבי ת"א: "משחק חשוב מאוד". קלויארו לא בסגל (א', 21:00, ספורט5)

one

בווידאו: תקציר המפגש הקודם בין הקבוצות

המחזור ה-21 בליגת העל יימשך מחר (ראשון, 21:00, ספורט 5, שופטים: ספי שמש, דודי רומנו וניר מאירסון) עם הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי בו תארח הפועל ירושלים את מכבי תל אביב. הפועל ירושלים אירחה עד היום בליגה 58 פעמים את הצהובים, וניצחה רק ב-16 משחקים. במפגש הראשון העונה, שנערך ביד אליהו, ניצחה מכבי תל אביב בצורה משכנעת 78:91 כשג'ון דיברתולומיאו מצטיין עם 22 נקודות.

הפועל ירושלים מגיעה למשחק אחרי הניצחון במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות על נפטונאס קלייפדה בחוץ, ועם יתרון של 12 נקודות לקראת הגומלין השבוע בארנה, יתרון שייתן לאדומים את התחושה שהכרטיס לרבע הגמר מונח ביד. האדומים ניצחו את כל ששת המשחקים האחרונים שלהם במסגרת המקומית, ויודעים שאם ידעו לרשום ניצחון ביתי על היריבה הגדולה, יוכלו להשוות את מספר הניצחונות לאלה של היריבה, ולפתוח מחדש את המאבק על המקום הראשון. כריס ג'ונסון ודמטריוס קונגר לא יתלבשו אצל האדומים, כשג'ייקובן בראון שנפצע בליטא בתחילת השבוע, נבדק ונמצא כשיר למשחק.

מאמן ירושלים, עודד קטש, משוכנע שההפסד בסיבוב הראשון לא ישחק תפקיד. "אני רוצה להאמין שאנחנו נמצאים עכשיו במקום טוב יותר משהיינו אז", אמר, "וגם מכבי עברה דרך מאז".

בנוגע לתזמון המפגש הוסיף קטש: "זה משחק חשוב מאוד, והוא תמיד יותר ממשחק רגיל. אנחנו נמצאים בתווך בין שני משחקים שהם המשימה העיקרית שלנו בשלב הזה של העונה. גם למכבי יש את המשימות שלה להתרכז בהן, אבל כששתי הקבוצות האלה נפגשות זה תמיד סיפור אחר וחדש".

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
חדשות טובות לקטש. בראון/דני מרון

בדיוק כמו ירושלים, גם מכבי תל אביב מגיעה לקלאסיקו במומנטום מצוין, אחרי ניצחון חוץ גדול על באיירן מינכן ביום חמישי שהפך את חלום העלייה לפלייאוף היורוליג של הצהובים למוחשי מתמיד. מכבי צלחה שבוע עמוס בארבעה משחקים עם ארבעה ניצחונות, ולמרות שברור שהמטרה העיקרית כעת היא אירופה, הצהובים רוצים לנצח את היריבה הגדולה שלהם בישראל וליצור פער משמעותי על ירושלים בתחרות על המקום הראשון בטבלה. אנ'גלו קלויארו לא יתלבש להתמודדות, ג'ייק כהן, שלא שיחק במינכן בשל פציעה, עשוי להתלבש.

"זה משחק חשוב מאוד לנו ולהם", אמר יאניס ספרופולוס. "ירושלים קבוצה טובה מאוד, הם באים אחרי ניצחון גדול על נפטונאס בליטא ומשחקים לאחרונה טוב מאוד. אנחנו צריכים להיות מרוכזים מאוד. אנחנו בכושר טוב, ניצחנו משחק חשוב מאוד, אנחנו במצב מנטאלי טוב מאוד. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו, להילחם חזק, להישאר בתוכנית המשחק שלנו נגדם כי זה חשוב מאוד להיות מרוכזים 40 דקות. הקצב שלנו טוב מאוד, כי בשמונת המשחקים האחרונים היו לנו משחקים ששמרו אותנו בקצב טוב. צריך להמשיך ככה, היה לנו יום מנוחה אחד אתמול, אנחנו מרוכזים כבר מאתמול ונהיה מוכנים מנטאלית למשחק הזה".

יאניס ספרופולוס מכבי תל אביב. דני מרון
ריבוי המשחקים הכניס את הקבוצה שלו לקצב טוב. ספרופולוס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully