וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי חילצה 1:1 מססואולו, אינטר ניצחה לפני הדרבי

אינסינייה (86) מנע הפסד מביך. פוליטאנו וגליארדיני העניקו לנראזורי 0:2 על ספאל וצימקו את הפער ממילאן השלישית לנקודה. 1:1 בין פיורנטינה ללאציו

צילום: קובי אליהו, עריכה: ניר חן

בווידאו: איל שטרן מראיין את פירלו ודל פיירו

המחזור ה-27 בסרייה A נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים, כאשר אינטר הרביעית צימקה את הפער ממילאן השלישית לנקודה אחת בזכות 0:2 על ספאל, שבוע לפני הדרבי. נאפולי השנייה אכזבה עם 1:1 מול ססואולו ואילו לאציו הסתפקה ב-1:1 מול פיורנטינה. טורינו (1:2 על פרוזינונה) ואטאלנטה (1:2) על סמפדוריה) השיגו ניצחונות חוץ והן חזק במאבק על אירופה. 0:2 לבולוניה על קליארי בקרב התחתית.

שחקן ססואולו דומניקו ברארדי. רויטרס
שוב חילצו נקודה מנאפולי. שחקני ססואולו חוגגים/רויטרס

ססואולו - נאפולי 1:1

מאבק האליפות נסגר רשמית בשבוע שעבר וכעת נאפולי שמה את כל יהבה על הליגה האירופית, שם הביסה 0:3 את זלצבורג במשחק הראשון בשמינית הגמר. קרלו אנצ'לוטי ביצע שינויים רבים בהרכב וראה את קבוצתו מתקשה, מאכזבת וניצלת מהפסד חוץ מביך. דומניקו ברארדי דחק מקרוב את ה-0:1 של המארחת (53) אחרי שהגנת נאפולי לא הצליחה להרחיק, לורנצו אינסינייה הציל את אנצ'לוטי עם בעיטה יפה לחיבורים בדקה ה-86. תיקו שלישי ברציפות של נאפולי באצטדיון מאפיי.

שחקן נאפולי לורנצו אינסינייה חוגג. רויטרס
הציל את המצב. אינסינייה/רויטרס

אינטר - ספאל 0:2

הנראזורי ציינו 111 שנים להיווסדו של המועדון עם ניצחון ביתי שצימק את הפער ממילאן השלישית בחזרה לנקודה אחת, שבוע לפני הדרבי הגדול. בצל הניסיונות להגיע להסדר בגזרת מאורו איקרדי, לאור ההיעדרות של לאוטרו מרטינס מהגומלין מול פרנקפורט בליגה האירופית, אינטר התקשתה מול קבוצת התחתית כאשר גול של מרטינס נפסל בסיוע ה-VAR ואל רשימת הפצועים (ראג'ה נאינגולן ואיבן פרישיץ', בין היתר) הצטרפו גם מרצלו ברוזוביץ' ומירנדה שנאלצו לצאת. לשמחתו של לוצ'יאנו ספאלטי, היה זה מתאו פוליטאנו שכבש בסיבוב בדקה ה-68 והרגיע את האוהדים בסן סירו. רוברטו גליארדיני סגר עניין בחלוף 10 דקות עם בעיטה מתוך הרחבה.

מתאו פוליטאנו (מימין) עם סדריק שחקני אינטר. GettyImages
הרגיע לפני הדרבי. מתאו פוליטאנו חוגג, מימין, עם סדריק/GettyImages

סמפדוריה - אטאלנטה 2:1

שש שנים וחצי אחרי הניצחון הקודם שלה במראסי, אטאלנטה השיגה שלוש נקודות חשובות במאבק על אירופה ונצמדה לרומא החמישית ולטורינו השישית. דובאן ספאטה השתחרר יפה ברחבת האקסית וכבש בדקה ה-50 את שערו ה-17 העונה, כאשר פאביו קוואליארלה ענה עם פנדל בדקה ה-67 וקבע שיא קריירה של 20 שערי ליגה, מה שהציב אותו בראש טבלת המבקיעים, לפני כריסטיאנו רונאלדו וקשישטוף פיונטק עם 19 כל אחד. פאפו גומס נפצע והוחלף בדקה ה-73, אבל דווקא בלעדיו השיגה האורחת את ההכרעה בשיטה האהובה עליה - המגן הימני האנס האטבור העביר כדור רוחב והמגן השמאלי רובין גוסנס כבש מזווית קשה בדקה ה-77. שבוע שני רצוף שהגרמני מוצא את הרשת.

רובין גוסנס שחקן אטאלנטה. GettyImages
שבוע שני רצוף שהוא כובש. רובין גוסנס/GettyImages

פיורנטינה - לאציו 1:1

חלוקת נקודות בארטמיו פרנקי שלא הועילה לאף אחת מהקבוצות. לאציו פגשה את היריבה המועדפת עליה בליגה, מולה השיגה הכי הרבה ניצחונות (52) ולרשתה כבשה הכי הרבה שערים (192) וגם הובילה משער של צ'ירו אימובילה, שחזר להרכב והפציץ פנימה אחרי חילופים מסירות עם חואקין קוראה בדקה ה-23. אלא שפיורנטינה היא מלכת התיקו של הליגה, ובדקה ה-61 לואיס מוריאל המשיך בכושרו הטוב וכבש מקרוב כדי לקבוע תיקו מספר 13 של הוויולה העונה. פיורנטינה איבדה בסוף השבוע את מרקו פיאצה, הקשר הקרואטי בן ה-23 שמושאל מיובנטוס, לאחר שקרע את הרצועה הצולבת בפעם השנייה תוך שנתיים. אימובילה ספג כרטיס צהוב ויחמיץ את המשחק הבא של לאציו מול פארמה.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו חוגג. GettyImages
כבש, אבל יחמיץ את המשחק הבא. צ'ירו אימובילה/GettyImages

משחקים נוספים

פרוזינונה - טורינו 2:1
לפרוזינונה: לוקה פגאניני (42). לטורינו: אנדראה בלוטי (56 ו-78)

בולוניה - קליארי 0:2
לבולוניה: אריק פולגאר (34 בפנדל), רוברטו סוריאנו (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully