וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ערן זהבי קבע 3:3 בדקה ה-97, דיא סבע עם שער בכורה

הסקורר הישראלי הציל נקודה לגוואנגז'ו R&F כשהשלים צמד מול דליאן יפאנג בנגיחה בתוספת הזמן, אחרי בישול של סבע שכבש לראשונה בליגה הסינית. 90 דקות ותיקו מאופס לתומר חמד במדי ק.פ.ר וגם לניר ביטון במדי סלטיק

צילום: קובי אליהו, עריכה: ניר חן

בווידאו: איל שטרן מראיין את פירלו ודל פיירו

דיא סבע וערן זהבי כבשו היום (שבת) יחד במדי גוואנגז'ו R&F וחילצו נקודה דרמטית ב-3:3 הביתי מול דליאן יפאנג. דרגאן סטויקוביץ' שמר על ההרכב שספג 1:1 בתוספת הזמן מצ'ונגצ'ינג ליפאן של ג'ורדי קרויף בשבוע שעבר, וקיבל שער בכורה מהרכש הישראלי הטרי וצמד ממלך שערי הליגה אשתקד, שמנע הפסד עם נגיחה לרשת בדקה ה-97.

סבע, בהופעת הבכורה שלו לעיני הקהל הביתי, פרע שטר ראשון בדקה ה-33, כמה דקות אחרי כדור לקורה של זהבי, כשניצל טעות של המגן השמאלי, השתלט מחדש וירה בשמאל אל הרשת משישה מטרים. יאניק פריירה קראסקו הבלגי השווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-42 והשלים צמד בדקה ה-56, ארבע דקות אחרי קורה שנייה של זהבי.

הכוכב הישראלי מצא את הרשת בסופו של דבר בדקה ה-68 עם שער מקרוב אחרי הכנה של המגן טאנג מיאו, אבל גוואנגז'ו המשיכה להחמיץ ונענשה בדקה ה-86: קראסקו בישל הפעם מצד שמאל וז'נג לונג המחליף כבש בנגיחה. העצבים גברו ומהומה התפתחה על המגרש, מה שהוביל לתוספת זמן ארוכה, אותה הצליח זהבי לנצל כאמור בדקה ה-97, כאשר הסתנן ונגח את השוויון אחרי כדור חופשי שהגביה סבע.

שחקן גוואנגז'ו R&F, ערן זהבי. GettyImages
מנע הפסד. ערן זהבי/GettyImages

* תומר חמד שיחק 90 דקות בהרכב ק.פ.ר, שסיימה ב-0:0 ביתי מול סטוק סיטי ונמצאת 10 נקודות מעל הקו האדום בליגת המשנה באנגליה.

* ניר ביטון השלים 90 דקות בהרכב סלטיק, שלא הצליחה לכבוש מול אברדין המדורגת שלישית וסיימה ב-0:0 ביתי. יתרונה בפסגה הסקוטית נותר בעינו על שמונה נקודות, לאחר שריינג'רס סיימה ב-1:1 מול היברניאן של אופיר מרציאנו ביום שישי.

* עומרי אלטמן שיחק 66 דקות בהרכבה של פנאתינייקוס, שסיימה ב-0:0 בחוץ מול האלופה היוצאת א.א.ק אתונה. פאו עם 32 נקודות במקום השישי בליגה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully