וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הגרמנית גינתה את הציוץ האנטישמי נגד אלמוג כהן, שהגיב: "אני יהודי גאה"

המשטרה פתחה בחקירה בעניין הציוץ המכוער של אוהד אוניון ברלין ("יהודי לגז, יהודי חרא") שעורר סערה גדולה בגרמניה וגינויים מקיר לקיר

צילום: קובי אליהו, עריכה: ניר חן

בווידאו: איל שטרן מראיין את פירלו ודל פיירו

הציוץ האנטישמי אמש (שישי) נגד אלמוג כהן עורר הדים רבים בגרמניה. הקפטן הישראלי של אינגולשטאדט הורחק בהפסד 2:0 לאוניון ברלין, ולאחר הכרטיס האדום הגיב אוהד מקומי לחשבונות הטוויטר של כהן והמועדון כשכתב: "יהודי לגז, יהודי חרא, תצא מהאצטדיון שלנו".

במשטרה כבר פתחו בחקירה וההתאחדות הגרמנית פרסמה היום הודעה בנושא ובה נכתב: "אנחנו מגנים את הציוץ המכוער והאנטישמי בצורה הכי ברורה ודורשים שהחקירה תימשך".

אוניון ברלין פרסמה הודעת גינוי ובה נכתב: "ציוץ אנטישמי דוחה העכיר את שמחת הניצחון. השחקן הישראלי אלמוג כהן ספג העלבות על רקע מוצאו. אוניון ברלין דיווחה על כך לרשויות".

לאחר מכן כהן צייץ בתגובה: "קודם כל אני רוצה להגיד תודה, תודה לכל אחד ואחת מכם על התמיכה הבלתי נגמרת בכל פלטפורמה אפשרית. תודה מיוחדת למועדון שלי שתומך פי פעם אחרי פעם ומחזק אותי בכל הזדמנות. בנוגע לציוץ האנטישמי שפורסם כנגדי, זה רק מחזק אותי, יחד עם התמיכה האדירה שלכם. אני יהודי גאה, יהודי שגאה בדרך שעברתי ובערכים שעליהם חונכתי. אני גאה לחוש תחושת שליחות בכל פעם שאני עולה על המגרש לייצג אותנו בכבוד. כקפטן במועדון כדורגל בגרמניה וכשחקן נבחרת ישראל אני אעשה כל שביכולתי להמשיך ולייצג אתכם בכבוד".

  • עוד באותו נושא:
  • אלמוג כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully