וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט יוצאת להגנתו של קאזינס: "הביקורת עצבנה אותו מאוד"

אחרי שספג ביקורות על משחק ההגנה שלו, הסנטר שיתק את יוקיץ' והוסיף 6 חסימות ו-3 חטיפות מול דנבר. גרין: "כולם רצו להאשים אותו"

אחרי שהפסידה בחמישה מתוך שמונת המשחקים האחרונים שלה והובסה במשחק הקודם שלה בבית מול בוסטון, גולדן סטייט חזרה לנצח ועשתה את זה בצורה מרשימה עם 105:122 על דנבר שאיימה להשתוות אליה בפסגת המערב. אחד השחקנים שהיו על המוקד של התקשורת בתקופה הלא טובה של האלופה היה דמרקוס קאזינס. הסנטר שהצטרף בתחילת העונה ספג ביקורות בעיקר על משחק ההגנה שלו, אבל הבוקר ענה למבקרים עם משחק מצוין של 13 נקודות, 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים וגם 6 חסימות ו-3 חטיפות ב-28 דקות.

דמרקוס קאזינס גולדן סטייט ניקולה יוקיץ' דנבר. רויטרס
הגנה מצוינת על יוקיץ' ומשחק הגנה יעיל. דמרקוס קאזינס/רויטרס

מי שנחלץ להגנתו של קאזינס לאחר המשחק היה דריימונד גרין שידוע בפה הגדול שלו ואמר: "כולם רוצים לדבר על בעיות ההגנה של דמרקוס. אמרתי לכם גם במשחק הקודם, כולנו לא שיחקנו עם אנרגיה - גם באימונים. כולם רצו להאשים את דמרקוס, אבל פתאום אף אחד לא מדבר על בעיות ההגנה שלו. עכשיו הוא טוב.. אלו שטויות מבחינתי".

"אני חושב שהביקורות עצבנו אותו", הוסיף גרין, "הוא תחרותי. הוא אחד מהאנשים האלו שלא הובנו נכון בקריירה שלהם משום מתחרה וסוחב איתו את הרגשות. כולם רוצים לבקר שחקן אחד אבל ההגנה הקבוצתית שלנו היתה מזעזעת בשבועיים האחרונים".

גם קליי תומפסון, שחזר מפציעה קלה עם התפוצצות של 39 נקודות ו-9 שלשות, יצא להגנתו של קאזינס כשאמר: "זה היה מאץ' אפ נהדר בשבילו. אני יודע שהיתה לו המון מוטיבציה לשמור על יוקיץ', שהוא מועמד לתואר ה-MVP. ראיתם את זה הערב. שש חסימות ושלוש חטיפות זה מדהים עבור בחור גדול כמוהו לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully