וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלמוג כהן ספג כרטיס אדום ישיר, אינגולשטאדט הפסידה

הישראלי הורחק עם אדום ישיר למרות שסחב צהוב משלב מוקדם יותר והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים בדקה ה-65, היא נוצחה 2:0 על ידי אוניון ברלין. אדם אחד קילל קללות אנטישמיות את כהן בטוויטר

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט, יולי 2018. GettyImages
עלול לבלות כמה משחקים בחוץ. כהן/GettyImages

אינגולשטאדט ואלמוג כהן עברו הערב (שישי) חוויה לא נעימה בברלין מול אוניון. הקשר הישראלי ספג כרטיס אדום ישיר בדקה ה-65 למרות שסחב צהוב מהדקה ה-38. הקשר הישראלי הוותיק נראה תופס בחולצתו של אחד משחקני היריבה שלא במהלך המשחק ולאחר מכן רץ בצורה מאיימת לעבר השופט, שהחליט להרחיק אותו ישירות עם כרטיס אדום ולא בצהוב שני.

במשחק עצמו אינגולשטאדט הפסידה 2:0 מפנדל של סבסטיאן אנדרסון בדקה ה-43 ואקאי גוגיה בדקה ה-79. בעקבות ההפסד, נותרו כהן וחבריו במקום ה-17 בליגה והלפני אחרון ועלולים אפילו לנשור למקום האחרון בתום המחזור. כרגע הם עם 19 נקודות בלבד, אחת פחות מדואיסבורג שנמצאת במקום ממנו הולכים למבחנים ושתיים יותר מזנדהאוזן האחרונה. בנוסף, יש לאינגולשטאדט שלוש נקודות פחות ממאגדבורג במקום ממנו נשארים בליגה. עם זאת, כל הקבוצות הללו עם משחק חסר לעומתה. מנגד, אוניון ברלין עלתה באופן זמני אל המקום השני שמוביל את הבונדסליגה כשהיא עם 47 נקודות, אחת פחות מפ.צ. קלן המוליכה ובשוויון נקודות עם המבורג השלישית, לה מחכה דרבי מול סט. פאולי בראשון.

במהלך המשחק צייץ אדם אחד בטוויטר קללות אנטישמיות נגד כהן, שתי הקבוצות הוציאו הודעות גינוי וטענו שפנו למשטרה כדי להתלונן על המשתמש הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully