וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון ניצחה 23:24 את מ.כ. באר שבע

שער של עוז חממי בשניות הסיום סידר לאלופה ניצחון דחוק. הפועל אשדוד - א.ס. רמת השרון 32:30, עירוני רחובות - הפועל רמת גן 26:27, מכבי קרית מוצקין - מ.כ יובלים חולון 24:26, א.כ נס ציונה - בני הרצליה 32:37

עוז חממי שחקן הפועל ראשון לציון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
יצא הווינר הגדול. חממי/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

המחזור ה-20 בליגת העל הושלם היום, ופתח את שבוע המשחקים שיחתום את הליגה הסדירה (המחזור ה-21 ייערך בימים שני-שלישי, וה-22 בשישי לאחר מכן), ויוביל אותנו אל משחקי הפליאוף העליון והבית התחתון על ההישרדות.

הפועל אשדוד - א.ס. רמת השרון 32:30

אשדוד רושמת הפסד שלישי ברציפות. רמה"ש שבה לעצמה אחרי ההפסד השבוע למכבי ראשל"צ, ומשיגה ניצחון שמיני ב-9 מחזורי הסיבוב השני.

כבשו לאשדוד: יותם טל וטל הרשקוביץ 6 כ"א, גאבור לנגהאנס ודור קלדרון 4 כ"א, אדיר כהן 3, יוסי ביטרמן, שרון שלם ושי הרשקוביץ 2 כ"א, עומרי קושמרו 1. תום שם טוב סיפק 13 עצירות מ-45 זריקות - 29%. כבשו לרמה"ש: מילאן פאבלוביץ' 7 (מ-8), עמית גל 5, אלון אוברמן, טל גרא, חן פומרנץ 4 כ"א, ליובימיר יוסיץ' 3, עמית מוטולה ואלעד קפון 2 כ"א, איתי טורקניץ 1. אדם סאביץ' 13 עצירות מ-42 זריקות - 31%. ניב פישלוביץ 0 מ-1.

מ.כ. באר שבע - הפועל ראשון לציון 24:23

באר שבע הייתה קרובה להפתעה מול האלופה, כאשר השיגה שיוויון בדקת הסיום משער של גידי שירי. זה לא עזר לה להשיג נקודה ראשונה בסיבוב השני במשחקי הבית (נוצחה בכולם), כאשר עוז חממי, המצטיין עם 8 שערים, כבש את שער הניצחון בשניות הסיום. הפועל זוכה בשתי נקודות חשובות בהתמודדות על המקומות 2-3 (במחזור הסיום מצפה לה מפגש מכריע באשדוד), הודות ליכולת נהדרת של פדז'ה דיאנוביץ' בשער. באר שבע (הרבו לכבוש לזכותה היום - מילוש בואישיץ' 7 שערים, רועי עמרם, גידי שירי וצח מלול 3 כ"א),תמשיך להתמודד על השגת המקום בפלייאוף העליון.

עירוני רחובות - הפועל רמת גן 26:27

מפגש התחתית סיפק מותחן גדול. הוא נפתח בשליטה של האורחת, סוגרת הטבלה, במחצית הראשונה, כשיהב שמיר התעלה בשער. רמת גן שמרה על ההפרש שלה לאורך המחצית השנייה, בזכות יכולת מצוינת של איציק חליפי בהתקפה. 33 שניות לסיום, כשר"ג מוליכה 25:26, הקבוצות ירדו לפסק זמן. רחובות הצליחה לחטוף כדור, ולביא רייך שנדחף על ידי איתמר דהן שהורחק - סחט פנדל. אמיר שניידר קבע שיוויון. עשר שניות לסיום, רמת גן איבדה כדור נוסף, שהגיע למור אבנעים, שהמשיך לדוראל בן סעדון, וממנו לדיאן פראליצה (המצטיין) שסחט פנדל. שניידר דייק והעניק לרחובות ניצחון בשניית הסיום - שקטע רצף של 7 הפסדים. רחובות עדיין בתמונת ההעפלה לפלייאוף העליון. רמת גן ממשיכה להסתבך בתחתית.

מכבי קרית מוצקין - מ.כ יובלים חולון 24:26

מוצקין משיגה לראשונה מזה שנים 3 ניצחונות רצופים, מבטיחה את מקומה בפלייאוף, ושומרת על המקום החמישי. חולון, שלא ניצלה את ההפסד של באר שבע, עדיין בתמונת ההעפלה לפליאוף. המשחק עצמו היה אגרסיבי (סלבישה לקמנוביץ', עדן ג'ינג'י ויובל כץ הורחקו). ברק עמר הצטיין בהתקפת מוצקין, טיאומיר דודר היה חתום על המהלכים האחרונים של המשחק עם שער וחסימה בהגנה, ועומר סימון המשיך ביכולת הטובה שלו בין הקורות. בחולון בלטו פיליפ קאלו ודניאל מוסינדי.

א.כ נס ציונה - בני הרצליה 32:37

נס ציונה (מקום 6, 20 נק') עוצרת את רצף 4 ההפסדים שלה, עם ניצחון על הרצליה שמבטיח לה את המקום בפליאוף העליון. התפנית במשחק חלה בפתיחת השנייה: יוסי אפו הורחק באדום ישיר, אורן מאירוביץ סיפק סדרת עצירות מנגד, ומשם נס ציונה הגדילה את היתרון שלה ל-25:30 (50') עם שער של ניבו לוי. בשורות נס ציונה בלטו גם שחר לוין וברק פריד. הרצליה סופגת הפסד שלישי ב-4 משחקים, ומקומה בפלייאוף העליון עדיין לא מובטח.

טבלת ליגת העל בכדוריד אחרי המחזור ה-20. אתר איגוד הכדוריד, אתר רשמי
טבלת הליגה/אתר רשמי, אתר איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully