וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון גברה על נס ציונה 95:96 אחרי הארכה, ורשמה ניצחון עשירי רצוף

רצף הניצחונות של הקבוצה של דן שמיר עלה לעשרה משחקים אחרי ניצחון דרמטי בהארכה על הכתומים. בראון החטיא הזדמנות לנצח את המשחק על הבאזר, שון ג'ונס בלט עם 21 נקודות אצל המנצחת

one
שחקן הפועל חולון גיא פניני. יוסי ציפקיס
ניצחון דרמטי לחולון. פניני/יוסי ציפקיס

המחזור ה-21 בליגת העל יצא לדרך הערב (שבת) עם ניצחון חוץ מותח של הפועל חולון על עירוני נס ציונה 95:96. הקבוצה של דן שמיר, שעלתה זמנית למקום הראשון בטבלה ממשיכה את רצף הניצחונות שלה בליגה, שעומד על תשעה משחקים, כבר הוליכה ב-18 הפרש בתחילת הרבע הרביעי בזכות יכולה גבוהה של שון ג'ונס, אלא שנס ציונה החלה בקאמבק והשוותה סמוך לסיום. בהארכה פספסה נס ציונה הזדמנות לנצח כשגארי בראון מחטיא על הבאזר.

קלעו להפועל חולון: שון ג'ונס 21, דריון אטקינס 17 ו-9 ריבאונדים, גיא פניני 13, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, שלומי הרוש וקורי וולדן 10 כל אחד, טי ג'יי קליין וסקוטי ריינולדס 7 כל אחד, עמית שמחון 2.

קלעו לעירוני נס ציונה: גארי בראון 30 ו-9 אסיסטים, דקוואן קוק 28, כריס דואו 13, טאליב זאנה (12 ריבאונדים) וטל דן 7 כל אחד, אלישי כדיר 4, גולן גוט וצוף בן משה 3 כל אחד.

טל דן שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
טל דן וחבריו יצליחו להפתיע? טל דן/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

שון ג'ונס פתח מצוין וקלע 10 נקודות בחמש הדקות הראשונות ועזר לקבוצתו לעלות ל-7:15. כריס דאו שהיה בספק עלה מהספסל וסייע לנס ציונה לצמק, כולל שלשה ממש על הבאזר, ובסיום הרבע הראשון הוליכו החולונים 18:19.

רבע 2:

דריון אטקינס וקורי וולדן פתחו את הרבע השני בריצת 0:9 והחזיר את האורחת ל-18:28. פניני צלף שלשה וקבע יתרון שיא של 22:35, ולחדרי ההלבשה ירדה חולון כשהיא מובילה 30:42.

רבע 3:

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, כשנס ציונה מנצלת אחוזי קליעה לא טובים של חולון לקאמבק. שלשות של דקוואן קוק וגולן גוט צימקו את היתרון של חולון ל-52:49. קורי וולדן נתן לחולון קצת אוויר עם יתרון 52:59 בסיום הרבע.

רבע 4:

חולון יצאה לרבע בצורה נפלאה עם ריצת 0:11 בזכות דקות נפלאות של דקוואן ג'ונס וברחה ליתרון 18, אלא שגארי בראון וכריס דואו החזירו את הכתומים למשחק ושלשה של צוף בן משה הורידה ל-75:73 בלבד, 3 דקות לסיום. חולון פתחה פער של 5 נקודות שוב, אלא שגארי בראון המשיך ביכולת גבוהה ושלשה שלו שלחה את המשחק לשוויון 82:82 והארכה.

הארכה:

המשחק המשיך להיות צמוד כשדקוואן קוק עם שלשה חשובה משאיר את נס ציונה בתמונה. קורי וולדן וטאליב זאנה התגוששו וסיימו את המשחק, הראשון בהרחקה, והשני בעבירה חמישית. קליעות עונשין מוצלחות של ריינולדס נתנו לחולון יתרון 93:96, קוק צימק ונס ציונה קיבלה הזדמנות לנצח את המשחק אך גארי בראון החטיא על הבאזר וחולון יצאה עם הניצחון 95:96.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully