וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ספרופולוס שיבח את ההגנה וכבר חושב על הפועל ירושלים

7.3.2019 / 23:44

מאמן היווני ניתח את הניצחון על באיירן ("הוצאנו אותם מהשטף המשחק שלהם בזכות משחק ההגנה"), ושיבח את שחקניו בחדר ההלבשה: "הניצחון הזה הגיע לכם, אל תשכחו שזה לא נגמר היום"

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 70:77 את באיירן מינכן בחוץ ונותרה בחיים במאבק הקשה והצמוד על ההצלבה. סקוטי ווילבקין (19) וטאריק בלאק (14) דאגו לסדר ניצחון לצהובים, שכרגע הם עם אותו מאזן כמו של באיירן מינכן ופנאתינייקוס, אך אולימפיאקוס ובאסקוניה שמקדימות את מכבי ישחקו רק מחר ועשויות לפתוח פער של שני משחקים על פני הצהובים.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. קובי אליהו
ניצחון חשוב מאוד. ספרופולוס/קובי אליהו

יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: "שלטנו במשחק בזכות ההגנה הטובה שלנו. הוצאנו את באיירן משטף המשחק שלה ומבחינה התקפית שיחקנו מצוין ברבע השלישי. הגיע לנו הניצחון הזה. אני מברך את כל השחקנים על המאמץ שלהם והדרך שבה הם שיחקו".

בחדר ההלבשה אמר ספרופולוס לשחקנים: "משחק מצוין. אני שמח מאוד כי זה המשחק הרביעי בשמונת הימים האחרונים, הניצחון הגיע לכם, כל הכבוד לכם, אל תשכחו - יש לנו משחק חשוב נגד ירושלים ואז ממשיכים ביורוליג. זה לא נגמר. זה ניצחון גדול, אבל יש לנו עוד חמישה משחקים. תהנו מהניצחון הזה הערב, ומחר נתרכז במשחק הבא".

ספרופולוס מרביץ תורה בשחקנים לאחר הניצחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully