וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא הקורסת הפסידה גם להפועל פתח תקוה

הירוקים נכנעו 2:0, רשמו משחק רביעי רצוף בלי ניצחון אבל הם בכל זאת במקום השני. נס ציונה ניצחה 0:1 את ראשון לציון והצטרפה למאבק על העלייה

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: הגרלת חצי גמר גביע המדינה

המחזור ה-27 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) ובמוקד הייתה הפועל כפר סבא, שהמשיכה בקריסה שלה. למרות ששמרה על המקום השני, הקבוצה של ארז בנודיס הפסידה בחוץ 2:0 להפועל פתח תקוה, שמצידה ממשיכה לברוח מהתחתית הלוהטת. סקציה נס ציונה ניצחה 0:1 בחוץ את הפועל ראשון לציון, והיא במרחק נקודה אחת בלבד מכפר סבא השנייה. עפולה הפסידה 3:1 בחוץ לבית"ר תל אביב רמלה ואיבדה גובה, איכסל ולוד נפרדו ב-1:1 בקרב התחתית כמו גם הפועל עכו ומכבי אחי נצרת.

מאמן הפועל כפר סבא, ארז בנודיס. לילך וייס רוזנברג
מה עובר על כפר סבא? ארז בנודיס/לילך וייס רוזנברג

הפועל פתח תקוה - הפועל כפר סבא 0:2

משהו רע מאוד עובר על הפועל כפר סבא של ארז בנודיס. הקבוצה אמנם עדיין נמצאת במקום השני, אבל אחרי ההפסד היום היא רשמה משחק ליגה רביעי רצוף ללא ניצחון. מנגד, פתח תקוה המשיכה בבריחה שלה מהתחתית עם ניצחון חשוב שהרחיק אותה מרחק ארבע נקודות מהקו האדום. שערים של אמאדו סוקונה (36) ושגיא דרור (90) הכריעו וסידרו לפתח תקוה שלוש נקודות חשובות ויקרות. כפר סבא עדיין שנייה, אבל הפועל קטמון תוכל לחלוף על פניה אם תנצח ביום שני את רמת השרון.

הפועל איכסל - בני לוד 1:1

הקרב הישיר הזה נגד הירידה הסתיים עם תוצאה רעה לשתי הקבוצות. איכסל ולוד נותרו צמודות, במקומות ה-14 וה-15 בהתאמה ועם אותו מספר נקודות (26). רק יחס שערים טוב יותר נותן לאיכסל יתרון, והיא במקום ה-14 שמוביל למבחנים בעוד לוד במקום ה-15, שמוביל לירידה אוטומטית לליגה א'. לוד ירדה לעשרה שחקנים מוקדם אחרי שבן בן יאיר הורחק (14), אבל מורד אבו ענזה העלה אותה ליתרון (51). והיה חביבאללה איזן (72) וקבע חלוקת נקודות.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל עפולה 1:3

דווקא כשהיה נדמה שהיא נכנסת חזק למאבק העלייה, עפולה רשמה הפסד ליגה שלישי רצוף ועם היכולת הנוכחית, היא יכולה לשכוח מעלייה היסטורית לליגת העל. עומר בוארון (14), אנס מחמיד (19) וגיא בדש (75) סידרו ניצחון למארחים, דני גרופר רק צימק (63).

אוהדי סקציה נס ציונה. שלומי גבאי
הסקציה חזק בתמונה. אוהדי נס ציונה/שלומי גבאי

הפועל ראשון לציון - סקציה נס ציונה 1:0

פדרו גלבאן עלה להופעת בכורה בראשון לציון, אבל הוא לא הצליח למנוע הפסד ביתי לנס ציונה, שנמצאת חזק במאבק על הכרטיס לליגת העל. פנדל מוצלח של רז שטיין בדקה ה-47 העלה את הסקציה למקום השלישי בטבלה, והיא נמצאת במרחק של נקודה אחת בלבד מכפר סבא השנייה. ראשון לציון יכולה להיות מודאגת, שכן היא רחוקה חמש נקודות בלבד מהקו האדום.

הפועל עכו - מכבי אחי נצרת 1:1

עכו רצתה לקטוע רצף של ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, אבל היא תצטרך להמשיך להמתין בסבלנות. למזלה, היא נמנעה מהפסד ליגה שלישי רצוף הודות לפנדל של אליאור סיידר (79). אכראם שריח כבש לאחי נצרת (63).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully