וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ליגה חמישי ברציפות למילאן, יובנטוס מתקרבת לסקודטו

הרוסונרי גברו על קייבו 1:2 בחוץ ועשו עוד צעד לליגת האלופות. המחליפים של יובה הביסו את אודינזה 1:4 בחוץ

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי ה-1:3 של מנצ'סטר יונייטד מול פריס סן ז'רמן

המחזור ה-27 בסרייה A יצא לדרך אמש (שישי) עם יובנטוס ששיחקה בהרכב שני ובכל זאת הביסה 1:4 את אודינזה. היום הגיעה תורה של מילאן להמשיך לדהור, הפעם עם 1:2 על קייבו במה שהיה ניצחון הליגה החמישי שלה ברציפות.

מואיז קן שחקן יובנטוס. GettyImages
מואיז קין חוגג צמד/GettyImages

יובנטוס - אודינזה 1:4

ארבעה ימים לפני גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד, ובהרכב חסר מאוד, הצליחה הגברת הזקנה להשיג עוד שלוש נקודות בדרך למה שנראה כמו אליפות שתוכרע רשמית בקרוב מאוד. יובה הגדילה את הפער שלה בצמרת הסרייה A ל-19 נקודות מנאפולי השנייה למרות שכריסטיאנו רונאלדו, מריו מנדז'וקיץ', פאולו דיבאלה, ג'ורג'ו קייליני ולאונרדו בונוצ'י פתחו את המשחק על הספסל (בונוצ'י נכנס בדקה ה-25 בעקבות פציעה של אנדראה ברצאלי)

השער הראשון הגיע בדקה ה-11. אלכס סנדרו פרץ נהדר משמאל וגם העביר כדור רוחב מדוד היטב לעבר מויז קין, שהמשיך פנימה את ה-0:1. קין עצמו הכפיל את התוצאה בדקה ה-39 אחרי שניצל טעות בהגנה ובעט לפינה הקרובה את ה-0:2. אמרה ג'אן בפנדל (67) ובלס מטוידי (71) הוסיפו לזכות יובה, קווין לזאניה רק צימק בדקה ה-85.

שחקן מילאן, לוקאס ביגליה. רויטרס
בעיטה חופשית מושלמת. ביגליה/רויטרס

קייבו - מילאן 2:1

רצף הניצחונות של מילאן נמשך ועומד כבר על חמישה בליגה. לוקאס ביגליה כבש בבעיטה חופשית יפהפיה בדקה ה-31, אבל פרפרים הטמאי השווה אחרי 10 דקות. הרוסונרי התקשו נגד נועלת הטבלה שדוהרת לסרייה B, אבל קשישטוף פיונטק כבש שער ניצחון בדקה ה-57. החבורה של ג'נארו גאטוזו עם עוד צעד בדרך חזרה לליגת האלופות.

משחק נוסף:

פארמה - גנואה 0:1
לפארמה: יוראי קוצקה (78)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully