וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אני רואה את התשוקה של מיכאל אוחנה ומתרגש בשבילו"

הקשר צפוי לשוב לסגל לראשונה מאז הפציעה הקשה, מאמנו התייחס אליו, לברקת ("נשארת מחויבת") ולמצב הקבוצה: "העונה הזו מורכבת"

תגובות: הפועל באר שבע - הפועל חיפה/צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות אחרי הפועל באר שבע - הפועל חיפה

הפועל באר שבע ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה האחרון בעונה הסדירה, ביום ראשון בדוחא, מול בני סכנין. את מסיבת העיתונאים שלו פתח ברק בכר בתשובה לשאלה על עתידה של אלונה ברקת: "אלונה במערכת, היא נשארת במעכת ומחויבת למה שקורה כאן. אנחנו לא צריכים שום הוכחה לכך, הכל בסדר".

המאמן התייחס ליריבה ואמר: "עבדנו מאוד קשה בתקופה האחרונה כדי לייצר מומנטום וכולנו מבינים ביחד שמאוד קל להרוס אותו. סכנין נלחמת על חייה, חשוב מאוד שנמשיך את הדברים שהצלחנו להחזיר לקבוצה, במיוחד במשחק האחרון - הלחץ, האגרסיביות, לשחק אחד בשביל השני. בתקופה האחרונה השחקנים יותר מתואמים, ואם נמשיך לעשות זאת, זה לא משנה מול מי נשחק ואיך היריבה תשחק. הכל נזיל, אנחנו רואים כמה העונה הזו מורכבת. אנחנו מאמינים בכל מי שנמצא בסגל, גם במי שלא משחק. אנחנו מאוד מעריכים את כל הזרים שלנו, אין שום סיבה שלא ישתלבו ויהיו חלק משמעותי מהמועדון".

על מיכאל אוחנה שככל הנראה ייכלל בסגל לראשונה מאז הפציעה הקשה אמר בכר: "הוא בכיוון הנכון, הוא נראה טוב, סיכוי גבוה שיהיה בסגל. לחזור אחרי כמה חודשים זה מאוד מרגש, אני מתרגש בשבילו כי אני יודע כמה קשה הוא עבד. הוא עושה אימונים מצוינים, אני רואה את התשוקה שלו ומקווה שכבר במשחק הקרוב יתאפשר לתת לו דקות. על מיגל ויטור נחשוב לגבי יום ראשון, חוץ מחן עזרא כולם כשירים".

אוחנה עצמו לא הירבה במילים: "חיכיתי לרגע הזה שאהיה כשיר ואוכל לחזור לשחק. אני מתרגש ושמח ומקווה לשחק טוב".

מיכאל אוחנה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
קרוב מתמיד לשוב לדשא. אוחנה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully