וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזביו די פרנצ'סקו פוטר מרומא, קלאודיו ראניירי עשוי להחליפו

המאמן שילם את המחיר בעקבות ההדחה מהאלופות והתבוסה בדרבי מול לאציו בליגה. ראניירי, יליד רומא, פוטר רק לפני שבוע מפולהאם

צילום: קובי אליהו, עריכה: ניר חן

בווידאו: ראיון עם אנדראה פירלו ואלסנדרו דל פיירו

אוזביו די פרנצ'סקו פוטר הערב (חמישי) כצפוי מתפקידו כמאמנה של רומא. די פרנצ'סקו משלם את המחיר בעקבות ההדחה מליגת האלופות על ידי פורטו אתמול וגם בעקבות ההופעות הלא טובות בזירה המקומית, כאשר רק במחזור החולף הקבוצה הובסה 3:0 בדרבי מול לאציו והתרחקה מהמקום הרביעי מרחק של שלוש נקודות מאינטר.

"בשמי ובשם כולם ברומא, אני רוצה להודות לאוזביו על העבודה והמחוייבות שלו", אמר ג'ים פאלוטה הנשיא לאתר הרשמי, "מאז שהוא חזר למועדון, אוזביו תמיד התנהג בצורה מקצוענית ושם את צרכי המועדון בעדיפות מעל צרכיו האישיים. אנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך".

קלאודיו ראניירי מאמן נאנט. רויטרס
ברומא רוצים אותו. קלאודיו ראניירי/רויטרס

עוד לפני כן, "קלצ'יו מרקטו" האיטלקי דיווח שקלאודיו ראניירי, שפוטר לפני שבוע בדיוק מפולהאם האנגלית, עשוי להיות מחליפו של אוזביו די פרנצ'סקו בג'אלורוסי. בדיווח נטען שראניירי גבר על כריסטיאן פאנוצ'י ופאולו סוזה, שהיו המועמדים האחרים, והוא צפוי לקבל הצעה רשמית בקרוב.

ראניירי (67) שנולד ברומא והחל את קריירת המשחק בקבוצת הבוגרים של המועדון, אימן אותה לראשונה בין 2009 ל-2011. מאז, הוא אימן גם באינטר, מונאקו, נבחרת יוון, נאנט, פולהאם וכמובן בלסטר סיטי, איתה זכה באליפות היסטורית. הוא ככל הנראה יועדף על פני סוזה, שדורש חוזה ארוך טווח. בצרפת, אגב, נטען ביממה האחרונה שסוזה ככל הנראה יסכם ויחתום בבורדו בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully