וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר לפני הפועל תל אביב: "משחק בעל חשיבות יוצאת דופן. הכל אפשרי"

7.3.2019 / 11:00

מאמן בית"ר ירושלים מודע לסיכוי הנמוך להשתחל לפלייאוף העליון ביום שבת, אבל מבהיר: "יודעים כמה המשחק הזה חשוב לאוהדים"

קובי אליהו

בווידאו: התגובות מהמשחק האחרון

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הגורלי נגד הפועל תל אביב ביום שבת. מדובר במשחק הנעילה של הליגה הסדירה בליגת העל, והצהובים-שחורים מגיעים אליו עם סיכוי קלוש להעפיל לפלייאוף העליון. על מנת שזה יקרה, הם צריכים קודם כל לנצח את האדומים בביתם. בנוסף, הם יצטרכו שהפועל חדרה והפועל חיפה יפסידו, וגם שעירוני קרית שמונה לא תנצח.

מאמן הקבוצה מהבירה, ניר קלינגר, אמר במסיבת העיתונאים: "המטרה היא לנצח את הפועל תל אביב. על זה אנחנו מדברים בחדר ההלבשה ובזה אנחנו מרוכזים. ראינו אתמול בליגת האלופות שהכל אפשרי בכדורגל והכל יכול לקרות. אנחנו יודעים כמה המשחק גדול וחשוב לאוהדים ולמועדון. יש לו חשיבות יוצאת דופן מכל מיני סיבות. העיסוק בי, כמאמן, לא מעניין. צריך להתעסק בקבוצה, בשחקנים ובמשחק הכל כך חשוב הזה. אנחנו צריכים לדעת שגם אם אנחנו פותחים טוב משחקים, צריך להמשיך את זה לאורך 90 דקות. ניצחון ייתן לנו שקט וייתן לנו להרגיש טוב בלי קשר לפלייאוף העליון. בעיה מנטלית? לא חושב שיש לנו בעיה מנטלית, היו תקלות נקודתיות בדרך. שגיאות של שחקנים או של שופטים, היה צירוף מקרים לא פשוט בדרך שהלך לצערנו נגדנו בתקופה הקריטית וזה פגע בנו".

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. ברני ארדוב
"המועדון עובר תהליך, זה ייקח זמן". עידן ורד/ברני ארדוב

עידן ורד הוסיף: "האם מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון? אין מגיע, אנחנו פשוט צריכים לנצח. תמיד במשחקים האלה יש טירוף, גם בעיר וגם אצלנו. לא משנה מה יהיה עם שאר הקבוצות, אנחנו צריכים להיות מרוכזים, לתת מאה אחוז בשביל הקהל שלנו, בשביל ניר, בשביל משה חוגג ובשביל עצמנו. ברור שהמועדון עובר תהליך וזה ייקח זמן, אי אפשר שיקרה קסם ופתאום נהיה טובים. אני לא מופתע מזה, אנחנו צריכים זמן. הכי קל זה לתקוף את המאמן, אבל לנו השחקנים ולי כקפטן יש את החלק הכי גדול במצב. בשבוע האחרון הרגשתי כמו לוזר. כל אחד צריך לראות עם עצמו מה הוא עושה טוב ומה לא, ולנסות לשפר את זה. כולם יודעים שלא בטוח שהם יהיו כאן בשנה הבאה". על הפוסטים באינסטגרם שכתבו מספר שחקני בית"ר אמר: "הרגשנו כאילו הכל נזרק על ניר ולא אהבנו את זה, אז הרגשנו צורך לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully