וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה עשויה להעניק חוזה חדש לעלי מוחמד, טים הויבאך יישאר?

7.3.2019 / 10:37

הקשר המצטיין יהיה שחקן חופשי בקיץ הבא, ובקבוצה לא פוסלים אפשרות לפתוח את חוזהו. עתידו של הבלם יוכרע במשחקים הקרובים

האתר הרשמי של מכבי נתניה

עתידו של טים הויבאך במכבי נתניה יוכרע על פי המשחקים שנותרו לסיום העונה. הבלם הגרמני מסיים בתום העונה חוזה בן שנתיים במועדון ומאוד רוצה להמשיך. למכבי נתניה אין אופציה להאריך את חוזהו ואם היא תרצה בכך, יצטרכו במועדון לנהל משא ומתן חדש מולו, אבל הבלם הביע את רצונו להישאר במועדון לעונה נוספת ועל פי גורמים במכבי נתניה, אם צוות המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה יחליטו שהם רוצים אותו, לא צפויה בעיה מיוחדת במשא ומתן.

במהלך חלון ההעברות של חודש ינואר חיפשו במכבי נתניה בלם זר, אבל מסיבות שונות לא הגיע שחקן חדש ובקבוצה נשארו עם הויבאך שלקח את עצמו בידיים וכבר למעלה מחודש מציג יכולת טובה מאוד. "אני מאוד רוצה להישאר במכבי נתניה לעונה נוספת. אני מחכה שיפנו אלי לשבת על חוזה חדש", אמר הויבאך בתום המשחק האחרון בו ניצחה נתניה את בית"ר ירושלים. במועדון מאוד מרוצים מהגישה של הויבאך ומדברים על מקצוען מהרמות הגבוהות ביותר, אך כאמור ההחלטה אם להשאירו לעונה נוספת תתקבל ביחס למשחקים שיציג בפלייאוף העליון ובגביע המדינה וגם ביחס לבלמים האחרים שיציעו לקבוצה ושיהיו שחקנים שלא צריך לשלם על הכרטיס שלהם. "בחודש ינואר היו כמה בלמים זרים שהציעו לנו אבל היה צריך לרכוש את הכרטיס שלהם", אמרו הבוקר במכבי נתניה. "בתום העונה הם יהיו חופשיים, אבל עדיין צריך לראות האם הם יתאימו לנו מהרבה בחינות".

באשר לעלי מוחמד לו יש סעיף שחרור על סך של 2.5 מיליון דולר. במכבי נתניה לא פוסלים אפשרות שחוזהו ייפתח והוא יחתום על חוזה חדש מעבר לעונה הבאה ובתנאי שסעיף השחרור שלו יישאר כפי שהוא ושמכבי נתניה תוכל בעתיד ליהנות ממכירתו. חוזהו של מוחמד יהפוך בעונה הבאה לחוזה עם מיסוי כשל שחקן ישראלי מאחר שהוא יהיה בישראל למעלה מחמש שנים ולכן יהיה כבר מדובר בחוזה גבוה מאוד.

לקראת המשחק מול הפועל חדרה בשבת צפויים ניקו אולסק וברנקו ורגוץ' לחזור להרכב אחרי שנחו במשחק הליגה האחרון.

עלי מוחמד שחקן מכבי נתניה מול יובל שבתאי שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
בדרך לשדרוג? עלי מוחמד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully