וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החובות של הפועל תל אביב מצטברים, רפואה: "לא אתן שזה ישפיע"

7.3.2019 / 13:36

אחרי אבדג'י, גם גבריאל דוס סנטוס ונמניה ניקוליץ' דורשים 1.9 מיליון שקל כל אחד. המאמן הגיב: "צריך לנטרל את כל הרעשים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

החובות של הפועל תל אביב הולכים ומצטברים. אחרי שפיפ"א הורתה לאדומים לשלם לשחקן העבר של המועדון אבדג'י שלושה מיליון שקלים, מתברר שהמועדון סוחב עוד חוב ישן, גם הוא לשני שחקני עבר של המועדון, גבריאל דוס סנטוס ונמניה ניקוליץ'. על פי מכתב נוסף ממוסדות פיפ"א שנשלח לקבוצה, המועדון חייב לכל אחד מהשניים כ-1.9 מיליון שקלים, שצריכים להיות מועברים באופן מיידי.

בניגוד למכתב הראשון ששוגר לאדומים, הפעם פיפ"א לא איימה בהורדות נקודות או בסנקציות אחרות, אולם הדגישה שהתשלום צריך להיות מיידי.

בקבוצה סיפרו הבוקר (חמישי) שהחובות היו ידועים מראש ולא הפתיעו אותם. למועדון יש חובות נוספים לקייזרסלאוטרן הגרמנית, למאמן לשעבר ססאר מנדיונדו וכן לקלאודיו בומבה לליביו אנטל ששיחקו בקבוצה.

כעת נשאלת שאלה משפטית: האם פיפ"א תתחשב בהליך הפירוק שעבר המועדון ולא תחייב את הבעלים הנוכחיים (האחים ניסנוב) בתשלום? התשובות עדיין לא ברורות, אולם האפשרות שפיפ"א תחייב בכל זאת את האחים ניסנוב לשלם את המיליונים בעצמם, סבירה בהחלט.

עוד בנושא

מי זוכר מתי בית"ר ירושלים הפסידה להפועל תל אביב בטדי?
בדרך לטדי עוצרים במושבה: הפועל תל אביב עדיין בהנגאובר מהשישייה

נמניה ניקוליץ' שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול מכבי חיפה. ברני ארדוב
דורש 1.9 מיליון שקל. נמניה ניקוליץ' במדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

היום ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בהשתתפות המאמן קובי רפואה.

על ה-0:6 על מכבי פתח תקוה אמר רפואה: "אין דבר כזה שאין מה לתקן. היו גם דברים פחות טובים במשחק הזה, לצד כל הדברים הטובים. זה לא שעשינו הצגה - היו דברים טובים יותר או פחות. תמיד אפשר לשפר דברים ומבחינתו המשחק מול מכבי פתח תקוה הוא היסטוריה. בליגה הזאת כל הפסד גורם לך לדאגה, ככה שאנחנו חושבים אך ורק על המשחק מול בית"ר ירושלים".

על המצ' אפ בינו לבין ניר קלינגר: "אין פה תחרות בין שני מאמנים, יש פה שתי קבוצות, אני לא מתעסק מי לחוץ יותר ומי לחוץ פחות. כשאתה מאמן מועדונים כמו בית"ר או הפועל תל אביב אתה לחוץ בכל משחק, אין פה מישהו שלחוץ יותר. אני לא מסתכל על יחסי הכוחות. זה מאני טיים, כל משחק מבחינתי הוא מאני טיים עכשיו. כל משחק הוא קריטי עכשיו".

על החובות לאופ"א: "כל מה שקורה מסביב לא יחדור אליי או לשחקנים. אני שומע, קורא ורואה הכל, אבל אין שום תירוצים - צריך לנטרל את הרעש. אופ"א, כל הדברים האלה, אנחנו לא נותנים לזה להפריע לנו".

על עתידו במועדון: "אני לא מסתכל מה יהיה בעוד חודש או חודשיים. זה לא תלוי, ואני אפילו לא יודע במי זה תלוי. הדבר הכי חשוב זה להשאיר את הקבוצה בליגה כמה שיותר מהר. לא שאלתי את הבעלים שום דבר, לא רוצה לשאול שאלות כדי לא לקבל תשובות. מבחינתי מתחם האימונים הוא קודש הקודשים, ולפה שום דבר לא ייכנס".

(עדכון ראשון: 10:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully