וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגשות אדירה בסינסינטי מהגעתו של סייף, קינן המליץ לו להגיע

הבלם, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה בליגת ה-USL הבטיח: "אתם תיהנו ממנו". הקשר בראיון קצר: "יהיה מדהים לחיות בארצות הברית"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הרגעים הראשונים של מנור סולומון בשחטאר דונייצק

התרגשות אדירה בסינסינטי FC. הקבוצה שהצטרפה העונה לליגת ה-MLS הודיעה אתמול בלילה (רביעי) על צירופו בהשאלה של קני סייף, שהגיע מאנדרלכט הבלגית. הקשר ישראלי שמשחק בנבחרת ארצות הברית (25) איבד את מקומו בקבוצה של פרד רוטן, והצטרף כעת לקבוצה בה שיחק בעונה שעברה דקל קינן בליגת ה-USL.

קינן עצמו הגיב לכתבים בטוויטר, אשר כתבו שהוא המליץ לסייף להגיע לסינסינטי: "כמובן שהמלצתי לו לו להגיע. סינסינטי זה מועדון נהדר, ולעיר יש מקום מיוחד בליבי. כולם גרמו לי ולמשפחתי להרגיש בבית מהיום הראשון. אני מקווה שקני יהנה שם כפי שאני נהנתי. אני בטוח שתיהנו ממנו!" קינן בן ה-34 ישחק העונה ב-USL פעם נוספת, הפעם בקבוצת סקרמנטו ריפבליק.

סייף אמר בראיון קצר למדיה המקומית: "אכן דיברתי עם דקל, הוא אמר רק דברים טובים על המועדון הזה. מה העמדה שלי? אני יכול לשחק במספר עמדות, אבל אני אשחק איפה שהמאמן יגיד לי, אעשה את המיטב כדי לעזור לקבוצה להשתפר ולהיות טובה יותר. נולדתי בארצות הברית, אבל גרתי רוב חיי בישראל. יהיה מדהים לחיות עכשיו בארצות הברית, אני אוהב את המקום הזה".

ההתרגשות בקרב האוהדים ואנשי המדיה נובעת בעיקר מהעובדה שסינסינטי, שהצטרפה רק העונה ל-MLS, השיגה שחקן נוסף שנמנה על סגל נבחרת ארצות הברית. סייף מצטרף לסגל שכולל את המגן השמאלי מאט גארזה (27) ושחקן הכנף מגמביה שקיבל אזרחות אמריקאית בספטמבר 2016, קקוטה מאנה (24). סינסינטי החלה את דרכה בליגה החדשה עם תבוסה 4:1 מול סיאטל סאונדרס במחזור הראשון.

שחקן נבחרת ארצות הברית קני סייף. מתוך האינסטגרם של קני סייף, צילום מסך
שיחק בנבחרת ועכשיו הוא עובר לארצות הברית. קני סייף/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של קני סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully