וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטסבורג צפויה להודיע עד שישי על טרייד על אנטוניו בראון

התופס שסיכם עם המועדון על העברתו יגלה לאן הוא יישלח כמה ימים לפני שהעונה החדשה תצא לדרך. אריזונה, שעשויה לבחור בקיילר מארי בבחירה הראשונה, קיבלה שיחות בנוגע לקוורטרבק הנוכחי שלה, ג'וש רוזן

אנטוניו בראון שחקן פיטסבורג סטילרס. AP
לאן הוא יילך? בראון/AP

העונה החדשה ב-NFL תצא לדרך רשמית ביום רביעי הקרוב וקבוצות הליגה עוסקות בימים אלה בהכנות אחרונות.

פיטסבורג הודיעה למתעניינות כי הטרייד על התופס הכוכב שלה אנטוניו בראון ייסגר ככל הנראה ביום שישי, כמה ימים לפני שיוכל להפוך לרשמי. בראון הגיע לסיכום עם הסטילרס על עזיבתו לאחר הפיצוץ בינו לבין המועדון, שגרם לו להיעדר מהשבוע האחרון והמשחק האחרון של העונה הסדירה. הוא מחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות, ללא כסף מובטח, כך שככל הנראה ידרוש מהקבוצה אליה יועבר לשפץ את החוזה שלו.

*** שמו של זוכה ההייזמן האחרון קיילר מארי הולך ומתחזק כאפשרות לבחירה מספר 1 בדראפט ומי שמחזיקה בבחירה הזו, אריזונה, קיבלה בימים האחרונים שיחות מקבוצות שבחנו אפשרות לעשות טרייד עם הקרדינלס על הקוורטרבק הנוכחי שלהם, ג'וש רוזן. רק לפני שנה הקארס עשו טרייד כדי לעלות לבחירה העשירית ולקחת את רוזן, אך ייתכן כי עם המאמן החדש קליף קינגסבורי, הם ירצו להתחיל מהתחלה.

*** בגזרת השחרורים, קליבלנד נפרדה מהליינבקר ג'יימי קולינס. הבראונס הביאו אותו בטרייד באמצע עונת 2016 והוא התקשה להבריק, וגם החמיץ עשרה משחקים בגלל פציעה. בעונה החולפת דווקא הוביל את הקבוצה בתאקלים, אך שוחרר למרות זאת.

בולטימור הפתיעה ושחרר את הסייפטי הוותיק אריק וודל, שהצטרף אליה לפני שלוש שנים מהצ'ארג'רס ונבחר בכל אחת מהשנים הללו לפרו בול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully