וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף הושאל לסינסינטי: "נרגשים לצרף שחקן עם האיכויות שלו"

הקשר בן ה-25 הושאל רשמית מאנדרלכט לקבוצה החדשה בליגת ה-MLS. מאמנו שמח: "מגיע אלינו עם ניסיון ברמות הגבוהות"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מנור סולומון מתאקלם בשחטאר

קני סייף עבר ל-MLS. הקשר בן ה-25, שעזב את ליגת העל ב-2014 ואיבד לאחרונה את מקומו בהרכב אנדרלכט בעקבות חילופי המאמנים והגעתו של פרד רוטן, הצטרף הערב (רביעי) רשמית לסינסינטי FC, הקבוצה החדשה בליגת ה-MLS, שסיכמה עם הבלגים את עסקת השאלתו.

"אנחנו נרגשים לצרף שחקן עם האיכויות של קני לסגל שלנו", אמר המאמן אלן קוך. "הוא מגיע אלינו עם ניסיון ברמות הגבוהות, אנחנו כבר מחכים לשלב אותו בקבוצה שלנו באופן מיידי".

סייף, שהושאל בעונה שעברה מגנט לאנדרלכט, הצטיין וחתם בקיץ על חוזה ארוך טווח במדי הסגולים-לבנים ששילמו עליו כ-3.7 מיליון יורו. לצערו, פציעות ומחסור בדקות משחק גרמו לו להפוך לשחקן ספסל, ולאחרונה המאמן החדש רוטן, אקס מכבי חיפה, החליט שלא להכלילו בסגל. סייף רשם העונה 17 הופעות בכל המסגרות במדי אנדרלכט, עם בישול אחד וללא שערים, וינסה בעזרת המעבר הזה לשמור על מעמדו בסגל נבחרת ארה"ב, אליה העדיף להצטרף לאחר ששיחק רק בשני משחקי ידידות במדי נבחרת ישראל.

סינסינטי, בה שיחק בעונה שעברה דקל קינן בליגת ה-USL, החלה את דרכה בליגה החדשה עם תבוסה 4:1 מול סיאטל סאונדרס. השחקנים הבכירים בקבוצה הם השוער הפולני פז'מיסלב טיטון והמגן ג'סטין הויט ששיחק בעבר בארסנל.

  • עוד באותו נושא:
  • קני סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully