וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "גם בשבוע הבא יהיה קשה, מקווה שנדע לגמור את העבודה"

6.3.2019 / 21:44

מאמן הפועל ירושלים נשמע אופטימי אחרי ה-74:86 מול נפטונאס, פלדין: "היה משחק קשה". במשחק המקביל: טנריפה הפסידה 69:57 ביוון

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
עודד קטש נותן הוראות במהלך המשחק. קטש/אתר רשמי, אתר פיב"א

במיני סדרות שמוכרעות על הפרשים, כמו בשמינית גמר ליגת האלופות, אין דבר מתסכל יותר מלשמוט יתרון דו ספרתי במשחק חוץ. הפועל ירושלים פתחה הערב (רביעי) בצורה נהדרת בקלאיפדה, וברחה ל-11:23 על נפטונאס - ולמרות שכבר מצאה את עצמה בפיגור, היא חזרה בסיום ליתרון השיא שלה במשחק וניצחה 74:86.

ג'יימס פלדין שוב היה האיש לסמוך עליו ברגעי האמת. הוא סיים כקלע הבולט של ירושלים עם 17 נקודות, שמונה מתוכן ברבע הרביעי, וסיכם: "זה היה משחק קשה. ידענו שעומדת מולנו קבוצה קשוחה ומאומנת, והיה חשוב שנדע לצאת מכאן עם ניצחון".

"עבורי", הוסיף המאמן עודד קטש, "הנתון המשמעותי ביותר במשחק הזה היה בטור הריבאונדים [שבו ניצחה ירושלים 34:41]. היה לנו חשוב לפתוח בדרך שבה פתחנו בזכות שטף המשחק וההגנה, אבל אחר כך התקשינו. הוצאנו לפועל את הגנת המעבר שלנו והצלחנו למנוע מהם סלים קלים. עמדה מולנו קבוצה טובה עם מאמן טוב, וגם בשבוע הבא יצפה לנו משחק קשה. אני מקווה שנדע לעשות את העבודה ולגמור את זה בבית שלנו".

החדשה המעניינת של הערב הגיעה מפטראס, שם הפסידה טנריפה במפתיע לפרומיתיאס 69:57 ותגיע לגומלין הביתי בספרד תחת לחץ לא פשוט. על פי השיטה המוזרה משהו של פיב"א, ירושלים לא תיהנה בכל מקרה מיתרון הביתיות ברבע הגמר: גם אם היוונים (שסיימו את השלב הראשון במקום הרביעי) יעלו ויתמודדו מולה, הם אלה שיארחו את הגומלין.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים ניצחה 74:86 את נפטונאס בחוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully