וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הודיעה לקבוצות: לא תהיה הצגה כפולה בחצי גמר הגביע

6.3.2019 / 12:44

חצאי הגמר ייערכו ב-3 וב-4 באפריל. הסיבה: דרישה גבוהה לכרטיסים מצד כל הקבוצות. נתניה וחדרה לא הצליחו להגיע להסכמה על קיום המפגש ביניהן בנתניה

תגובות: הפועל באר שבע - הפועל חיפה/צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ההתאחדות לכדורגל הודיעה לארבע הקבוצות שהגיעו לחצי גמר גביע המדינה, שהן תשחקנה את חצאי הגמר בימים מפוצלים ב-3 וב-4 באפריל ולא בהצגה משותפת ביום אחד. בתחילה הבינו בהתאחדות לכדורגל שמכיוון שהיציע הדרומי בטדי נכנס לשיפוצים וחלקו לא יוכל להיפתח במשחקים, ניתן יהיה להכיל בו רק 26 אלף צופים. אלא שלפני יומיים שלחה הנהלת איצטדיון טדי מייל להתאחדות לכדורגל והודיעה כי מבדיקות שנעשו מול המהנדסים של קירוי היציעים הדרומיים, אין שום בעיה לפתוח את כל האיצטדיון ובכל זאת להכיל בו 32 אלף מקומות.

למרות זאת החליטו בהתאחדות שבמצב שנוצר וכאשר מכבי תל אביב, מכבי נתניה, בני יהודה והפועל חדרה הגיעו לחצי הגמר והן רוצות הרבה יותר כרטיסים ממה שהיה יכול להיות מוקצה להן, יהיה צורך לפצל את המשחקים ליומיים.

שחקן הפועל חדרה יעקב אבבה עם שחקן מכבי נתניה גיא מלמד. שלומי גבאי
רוצות לשחק בנתניה. אבבה מול גיא מלמד/שלומי גבאי

בעקבות ההחלטה לקיים את המשחקים בתחילת החודש הבא ביומיים נפרדים, נפגשו הבוקר ראשי מכבי נתניה והפועל חדרה כדי לנסות ולהגיע להבנות על העברת המשחק ביניהן בחצי הגמר לאיצטדיון בנתניה. בהתאחדות לכדורגל מוכנים לאשר את העתקת חצי הגמר בין השתיים לאיצטדיון בנתניה, אך עדיין עומדים על כך שכמות ההזמנות המגיעה להם, תועבר להתאחדות ושתהיה גם אפשרות למכור כרטיסים לאוהדים נייטראלים ולא רק לאוהדי מכבי נתניה והפועל חדרה. מאחר שבאיצטדיון בנתניה יש 13,300 מקומות וההתאחדות רוצה את החלק המגיע לה, יוותרו לשתי הקבוצות כ-10 אלף כרטיסים בלבד.

במכבי נתניה רוצים לפחות 8,000 כרטיסים לאוהדים שלהם כדי לסגור הסכם על העברת חצי הגמר לאיצטדיון בנתניה ובחדרה לא מוכנים לקבל רק 2,000 ולכן יש כרגע פער גדול בין הצדדים. במקרה שלא תהיה הסכמה בין המועדונים וההתאחדות על חלוקת כרטיסים אחרת, המשחק ישאר בטדי אבל נראה שבשני המועדונים מאוד רוצים שהוא יועתק לנתניה לטובת האוהדים שלהם ומכאן שהשיחות עוד יימשכו.
בהתאחדות לכדורגל טענו היום כי מכבי נתניה לבד יכולה ורוצה להביא לחצי הגמר למעלה מ-10 אלף אוהדים ומכאן שללא קשר אליהם, אין היתכנות לקיום המשחק באיצטדיון בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully