וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון עם שיא שערים עונתי ופיקנטריה משפחתית

מוליכת ליגת העל ניצחה 38:45 את א.ס. רמת השרון במשחק השלמה, שלושת האחים גרא היו יחד על הפרקט. מכבי דימונה בדרך לעלייה היסטורית

עומר גרא שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד (מימין) עם אחיו טל גרא, גיא גרא. חן קלדרון, מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
שלושת האחים יחד על הפרקט. עומר גרא, מימין, עם טל גרא וגיא גרא/אתר רשמי, חן קלדרון, מכבי ראשון לציון

מכבי ראשון לציון, מחזיקת גביע המדינה בכדוריד, קבעה הערב (שלישי) שיא שערים לעונה הנוכחית כשניצחה 38:45 את א.ס. רמת השרון, מחזיקת גביע ווינר, במשחק השלמה מהמחזור ה-17 בליגת העל. ראשון לציון, שכבר הבטיחה את המקום הראשון בתום הליגה הסדירה ואת יתרון הביתיות לאורך הפלייאוף, שיפרה את מאזנה ל-19 ניצחונות לצד תיקו אחד. רמת השרון נעצרה אחרי שבעה ניצחונות רצופים ונותרה במקום הרביעי.

עבור משפחת גרא, המשחק הזה היה פיקנטי במיוחד. לקראת סיום המשחק, המאמן סער פרנקל העניק דקות גם לגיא גרא הצעיר, שכבש שער בכורה בקבוצה הבוגרת של מכבי ראשון לציון והיה על הפרקט יחד עם שני אחיו: עומר שמשתף איתו פעולה וטל שלבש את מדי רמת השרון. מרקו מאטיץ' בלט אצל המנצחת עם 10 שערים, עמית סטלמן ורסטקו סטויקוביץ' הוסיפו 8 כל אחד. חן פומרנץ כבש 10 למפסידה.

מכבי דימונה כדוריד. איגוד הכדוריד, שלומי טובול, אתר רשמי
בדרך להעפלה היסטורית? שחקני מכבי דימונה/אתר רשמי, איגוד הכדוריד, שלומי טובול

בליגה הלאומית, מכבי דימונה ניצחה במשחק העונה 28:36 את מכבי תל אביב ונמצאת בדרך להעפלה היסטורית לליגת העל. דימונה ניצבת בפסגה עם מאזן 2:12 ומקדימה את הצהובים (3:11) בשתי נקודות כשלסיום העונה נותרו עוד ארבעה מחזורים. אם שתי הקבוצות תסיימנה בשוויון, היתרון יהיה של מכבי תל אביב, שניצחה 27:37 בסיבוב הראשון. דימונה ומכבי תל אביב ייפגשו ב-15 באפריל גם בגמר גביע המדינה לקבוצות ליגות המשנה ע"ש ישראל ברנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully