וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים על רבע הגמר: נס ציונה תתארח בדנמרק בפלייאוף היורופקאפ

5.3.2019 / 16:43

הכתומים יצאו לסקנדינביה לקראת המשחק הראשון בשמינית גמר המפעל האירופי נגד האלופה המקומית באקן ברס (ד', 19:30, ללא שידור) במטרה להעביר את ההכרעה לגומלין בישראל בשבוע הבא

ONE

עירוני נס ציונה תנסה להמשיך את העונה האירופית המכובדת שלה שתפגוש מחר (רביעי) את באקן ברס הדנית בחוץ במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר היורופקאפ (19:30, ללא שידור). זה יהיה המפגש הראשון אי פעם בין המועדונים, והמפגש השני של הדנים עם קבוצה מישראל, לאחר שעירוני נהריה ניצחה אותם פעמיים במסגרת ליגת האלופות של פיב"א לפני שנתיים.

נס ציונה, שהחלה את דרכה במפעל בשלב המוקדמות ותשחק מחר את משחקה ה-17 באירופה לעונה זו, יצאה לדנמרק בשעות הבוקר אחרי שבוע עמוס בו הפסידה להפועל ומכבי תל אביב. הכתומים מכבדים מאוד את היריבה הדנית, אך יודעים שיש להם הזדמנות גדולה לעשות היסטוריה ולהעפיל לשלב רבע הגמר. כדי לעשות זאת תצטרך נס ציונה להתגבר גם על מאזן חוץ לא מרשים שכולל נכון לעכשיו שני ניצחונות חוץ בשישה משחקים משלב הבתים. בקבוצה מקווים להעביר את ההכרעה ללב המושבה.

באקן ברס, שעברה גם היא שני סיבובים בשלב הבתים, היא הקבוצה השלטת בכדורסל הדני בשנים האחרונות, ומתבססת על שחקנים זרים מובילים. דווקא הקלע המוביל של הקבוצה הוא דני ממוצא סרבי - דרקו יוקיץ', שרושם 11.3 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק. שחקנים מובילים נוספים הם הגארד טובין קרברי, הפורוורד ריאן אוואנס והסנטר הסנגלי מישל דיוף.

גולן גוט שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
נס ציונה רוצה להעביר את ההכרעה לישראל. גולן גוט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully