וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החקירה: לארי באאר עוזב זמנית את תפקידיו בג'איינטס

נשיא ויו"ר המועדון, שתועד דוחף את אשתו לרצפה במהלך עימות פיזי בפארק ציבורי בעיר, ייקח צעד לאחור כל עוד הליגה בוחנת את המקרה. החולצה החדשה של ברייס הארפר בפילדלפיה שוברת שיאים

לארי באאר נשיא סן פרנסיסקו ג'איינטס דוחף את אשתו. צילום מסך
אירוע שחולל סערה. באאר דוחף את אשתו/צילום מסך

נשיא ויו"ר סן פרנסיסקו ג'איינטס, לארי באאר, עוזב לפחות זמנית את תפקידו בקבוצה מהמפרץ, זאת בשעה שה-MLB חוקרת את המקרה בו הוא נראה נקלע לעימות פיזי עם אשתו בשבוע שעבר.

בסרטון, שצולם בידי אחד מעדי הראייה הרבים שהיו לאירוע שהתרחש בלב פארק ציבורי בסן פרנסיסקו, באאר נראה דוחף את אשתו בשלושת העשורים האחרונים פאם לרצפה, ואז לוקח ממנה בכוח מכשיר טלפון סלולארי, שהיה הגורם לוויכוח בין השניים.

"מר באאר הודה שההתנהגות שלו הייתה בלתי מתקבלת, התנצל בפני הארגון ומוכן לעשות את מה שנדרש על מנת לוודא שמקרה כזה לא יחזור שוב", נמסר בהודעה הרשמית מטעם הג'איינטס. באאר עובד עם הקבוצה משנות ה-80 והפך לנשיא והיו"ר ב-2012.

*** המעבר של ברייס הארפר לפילדלפיה מעורר הדים והחולצה החדשה שלו, במדי הפיליז, קבעה שיא חדש לחולצה הכי נמכרת ב-48 השעות הראשונות מאז השקתה. הארפר שבר בכך את השיא בו החזיק לברון ג'יימס מאז המעבר שלו ללייקרס בקיץ. הארפר הצטרף לפיליז ל-13 שנים תמורת 330 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully