וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'דייביון קלאוני ודמרקוס לורנס קיבלו את תג הפרנצ'ייז

יוסטון סידרה לעצמה זמן נוסף לעבוד על חוזה ארוך טווח מול הבחירה מספר 1 לשעבר, בעוד כוכב ההגנה של דאלאס עשוי להחרים את העונה כולה. קנזס סיטי שוקלת להעביר את די פורד וג'סטין יוסטון

ג'דייביון קלאוני חוגג עם שחקני יוסטון טקסאנס. Eric Gay, AP
קלאוני ממשיך בטקסאנס, לפחות העונה/AP, Eric Gay

העונה החדשה ב-NFL בפתח והימים הללו הם ימי תגי הפרנצ'ייז, בהם הקבוצות מחליטות על מי הן חייבות לשמור בכל מחיר ומי יכול לצאת לשוק החופשי, שייפתח בשבוע הבא.

כמה שמות בולטים זכו לקבל את תג הפרנצ'ייז ואחד מהם הוא הבחירה מספר 1 לשעבר ג'דייביון קלאוני. יוסטון לא הצליחה להגיע עם הפאס ראשר המצוין שלה לסיכום על חוזה ארוך טווח לפני שהוא נכנס לעונתו החמישית בליגה ובחרה לתייג אותו, מה שיאפשר לה למשוך עוד זמן בנושא.

השכנה דאלאס הלכה, שוב, עם האנד ההגנתי המוכשר, הפרו בולר דמרקוס לורנס, שקיבל את התג גם בעונה שעברה וירוויח בזכותו 20.5 מיליון דולר בעונה הקרובה (אחרי 17.1 מיליון אשתקד). אלא שלורנס לא ממש מרוצה מהמצב ומסרב להתייצב לאימוני הקבוצה, כולל כנראה למחנה האימונים, בלי חוזה ארוך טווח. ייתכן כי אף יחליט להחמיץ את העונה כולה, בדומה למקרה ליביון בל.

קנזס סיטי שמה את התג שלה על די פורד, אך בוחנת אפשרות להעביר גם אותו וגם את ג'סטין יוסטון בטריידים. השניים סיפקו 22 סאקים בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully