וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר משבח את מאור מליקסון ומצהיר: "סוף סוף חזרנו לבסיס"

מאמן הפועל באר שבע הסביר מה השתנה בשבועות האחרונים והילל את הקפטן: "השחקן הכי משמעותי שלנו". מימר זעם: "טעות של שחקן גמרה את המשחק"

תגובות: הפועל באר שבע - הפועל חיפה/צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

הפועל באר שבע סיבכה הערב (שני) עוד יותר את תמונת ההעפלה לפלייאוף העליון, אחרי שגברה 0:2 על הפועל חיפה באצטדיון טרנר. בן שהר כבש לזכות האלופה בדקה ה-65, חנן ממן הכפיל בתוספת הזמן, ויחד הם העניקו לה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, מה שלא קרה עד כה העונה. בעקבות התוצאה, המאבק על הכרטיס השישי והאחרון שמוביל לפלייאוף העליון נותר פתוח לחלוטין. הפועל חדרה, הפועל חיפה, עירוני קרית שמונה, בית"ר ירושלים והפועל רעננה - לכולן עדיין סיכוי תיאורטי להשיג אותו.

עוד בנושא

ניצחון שלישי ברציפות: 0:2 להפועל באר שבע על הפועל חיפה באצטדיון טרנר
חמש קבוצות בעקבות כרטיס אחד: כל התרחישים למאבק על הפלייאוף העליון

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"יצרנו מומנטום טוב". ברק בכר/יוסי ציפקיס

"אני מקדיש את הניצחון הזה לילד שלי שחוגג מחר יום הולדת", אמר ברק בכר המחויך בסיום. "אנחנו עובדים קשה כדי לחזור לעצמנו והיום ראינו קבוצה ממושמעת, אגרסיבית שיודעת שאנחנו צריכים להרים את הרמה כי שיחקנו נגד קבוצה חזקה שהסתגרה טוב. במחצית השנייה הצלחנו להיות יעילים, להתגונן כמו שצריך והיה צריך. השגנו ניצחון חשוב".

"השחקנים הם אלה שלקחו את עצמם בידייים והבינו שאי אפשר להאשים את כל העולם וצריך לקחת אחריות. אני שמח שהם הביאו את זה למשחק. חזרנו לבסיס, הבסיס זה להיות חזקים ואגרסיבים. כדורגל תמיד היה. אני לא רוצה לחשוב יותר מדי קדימה, אנחנו עדיין רק במקום הרביעי. יצרנו מומנטום טוב, אבל זה לא יהיה שווה כלום אם לא נמשיך בזה. ניצחנו קבוצה מצוינת היום ונצטרך להמשיך בזה".

על מאור מליקסון: "הוא השחקן הכי משמעותי בקבוצה, מעבר ליכולות האישיות, הוא הנהיג, הוא חילץ, הוא עשה הרבה דברים. אני שמח שהוא איתנו ושהוא חזר".

עוד באותו נושא

חמש קבוצות בעקבות כרטיס אחד: כל התרחישים בקרב על הפלייאוף העליון

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חיפה, שרון מימר. יוסי ציפקיס
לא אהב את הטעות שהובילה לשער הראשון. מימר/יוסי ציפקיס

בצד השני, שרון מימר נראה מאוכזב ואף כעוס: "נכנסנו טוב מאוד למחצית השנייה אחרי מחצית ראשונה לא הכי טובה. אנחנו לא יכולים לעשות טעות גדולה כמו בשער הראשון, זו טעות של רמה נמוכה מאוד, זה לא מתאים. חבל לי כי הגענו למצבים ושיחקנו טוב במחצית השנייה. נמשיך הלאה למלחמת העולם שיש בשבוע הבא בכל הכוח. הייתה טעות ספציפית של שחקן שעזב את העמדה שלו, זה משהו שאנחנו עובדים עליו ועושים אותו, זו החלטה של שחקן שגמרה את המשחק".

על החילוף של ורמוט אמר המאמן: "ראיתי קצת עייפות, רציתי להכניס כוח טרי של מתן חוזז. יצאנו להרבה מתפרצות וחשבתי שחוזז יכול לעזור לנו עם המהירות שלו". על הסיכויים להגיע בכל זאת לפלייאוף העליון, אמר מימר: "אנחנו הולכים למחזור האחרון ולנצח בכל מקרה, לעשות את שלנו, ואז לקוות לתוצאות טובות במשחקים האחרים. זו יכולה להיות אכזבה גדולה אם לא נגיע לפלייאוף העליון, אנחנו שווים פלייאוף עליון כי אנחנו קבוצה טובה, אבל חסר לנו ריכוז וקצת כדי להיות שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully