וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר תקף רק ביורוליג: ניצחון ליגה 11 ברציפות לבלאט ואולימפיאקוס

הקבוצה של המאמן הישראלי ניצחה 67:76 את אריס סלוניקי לפני משחק היורוליג החשוב מול בודוצ'נוסט בשישי. אלכסיי שבד ניצח את צסק"א

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי ראשון לציון

אולימפיאקוס נמצאת בעיצומו של משבר ביורוליג, אבל לפחות בכל הקשור למשחקי הליגה היא ממשיכה לשייט. הערב (שני) היא רשמה ניצחון 11 ברציפות בליגה היוונית, עם 67:76 על אריס סלוניקי. בעקבות הניצחון עלתה הקבוצה למאזן של 1:16 ונותרו במקום השני בליגה אחרי היריבה המושבעת פנאתינייקוס.

הגארד בריאנטה וובר שהגיע לא מזמן וממשיך להתאקלם, הראה סימנים חיוביים כשפלירטט עם טריפל דאבל וסיים עם 8 נקודות, 8 ריבאונדים ו-13 אסיסטים ב-31 דקות. אקסל טופאן סיים בראש טבלת הקלעים של בלאט עם 17, והקבוצה תקווה למנף את הניצחון למשחק החוץ החשוב מול בודוצ'נוסט ביום שישי, בו תקווה לקטוע רצף של חמישה הפסדים ביורוליג.

ב-VTB נערך דרבי מסקרן במוסקבה בין צסק"א לחימקי, בסיומה רשמה האחרונה ניצחון די נדיר, 72:73. אלכסיי שבד להט עם שיא קריירה של 37 נקודות - יותר ממחצית הנקודות של קבוצתו. היה זה ההפסד השלישי בלבד של צסק"א ב-VTB העונה, והיא נותרה במקום הראשון עם טווח ביטחון על פני השנייה אוניקס קאזאן, לה 14 ניצחונות ו-4 הפסדים. חימקי במקום הרביעי במאזן 5:13.

מאמן אולימפיאקוס דיוויד בלאט. Action Images, אתר רשמי
הליגה היא אופרת אחרת לגמרי. דיוויד בלאט/אתר רשמי, Action Images

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully