וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בניגריה: אמו של סמואל קאלו נחטפה

חוטפים לקחו את אמו של הניגרי בן ה-21 ממכונית אשר נסעה בה עם ילדיה בעיר הולדתו, אבה, וכעת הם דורשים כופר. "בבקשה תעזרו לי", אמר השחקן

רויטרס

בווידאו: התגובות מהקלאסיקו הספרדי בשבת האחרונה

אמו של סמואל קאלו, חלוצה בן ה-21 של נבחרת ניגריה ובורדו, נחטפה בניגריה. החוטפים, שארבו לאמו של השחקן בעיר הולדתו אבה בעת שהסיעה את ילדיה לביתה, לקחו אותה מן המכונית והפרידו אותה מהילדים שנשארו בתוך האוטו.

החוטפים, שדורשים 120,000 אלף יורו עבור שחרורה, לקחו את האם למקום מסתור שלא ידוע עד כה למשטרה ומשפחתו של השחקן מנהלת משא ומתן כדי לחלץ אותה מן השבי. קאלו פנה לציבור בבקשה לעזרה ואמר: "בבקשה תעזרו לי לשחרר את אמא שלי מהשבי. אמי נחטפה בתאריך 27 בפברואר ומאז לא חזרה הביתה. החוטפים מעלים כל פעם את דרישותיהם ואני לא רואה לזה סוף".

השחקן, שסוכנו הוא דודו דהאן הישראלי, עבר הקיץ לבורדו תמורת 8.5 מיליון יורו והוחתם כמחליפו של מאלקום הברזילאי שעזב לברצלונה. קאלו בן ה-20 החל את הקריירה המקצוענית שלו בטרנצ'ין הסלובקית, בה רשם 32 הופעות ליגה, כבש ארבעה שערים ותפס את תשומת הלב של גנט שהחתימה אותו בינואר 2017. בעונה וחצי, רשם הקיצוני הניגרי 44 הופעות ליגה בהן כבש עשרה שערים ובין היתר הגיע עם הבלגים לשמינית גמר הליגה האירופית.

סמואל קאלו שחקן בורדו מורחק (משמאל). AP
סמואל קאלו משמאל/AP
  • עוד באותו נושא:
  • בורדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully