וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "החלטת פיפ"א מנוגדת לדין ואנו פועלים לביטולה"

4.3.2019 / 18:00

בעלי האדומים הוציאו מכתב תגובה לדרישת פיפ"א בעניין אבג'י: "כל החובות חלים על הראל אחזקות. אם לא תשונה ההחלטה נפנה ל-CAS"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: תגובות אחרי ה-0:6 של הפועל תל אביב מול מכבי פתח תקוה

יממה לאחר הפרסום על המכתב שהגיע מפיפ"א ובו נדרשת הפועל תל אביב לשלם שלושה מיליון שקלים לשחקן הברזילאי אבדג'י, ששיחק שם ב-2007, מגיעה היום (שני) תגובת המועדון. האדומים הוציאו, למעשה, מכתב הבהרה לאוהדים שלהם ובו נכתב: "בעקבות פניות רבות שקיבלנו מאוהדי הקבוצה, נבקש להציג מספר הבהרות הנוגעות להחלטת פיפ"א בעניין השחקן הברזילאי אבדג'י.

"השחקן שיחק בהפועל תל אביב בשנים 2007 ו-2008 והחוזה עימו בוטל לפני סיומו המתוכנן. השחקן תבע את חברת הראל אחזקות ובספטמבר 2016 - עוד לפני שהחלו הליכי הפירוק - זכה בתביעתו. בינואר 2017 רכשו האחים איציק ושרון ניסנוב, מאיר ובועז תושב וזאביק גרינברג את הקבוצה מכונס הנכסים שמונה לקבוצה ולגוף שניהל אותה (הראל אחזקות). כמקובל בדין הישראלי (וגם בכל שיטות המשפט המקובלות) הקבוצה נקנתה נקייה מכל חוב ומי שקיבל על עצמו את האחריות לחובות הם המפרקים שמונו ע"י ביהמ"ש.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב הביסה 0:6 את מכבי פתח תקוה
הפועל תל אביב שיחררה לחץ עצום אחרי הניצחון

איציק ניסנוב, זאב גרינברג, בעלי הפועל תל אביב. קובי אליהו
איציק ניסנוב וזאב גרינברג/קובי אליהו

"כל החובות שצברה חברת הראל אחזקות נבדקו ונרשמו על ידי המפרקים, הם מטופלים על ידם ובגין אותם חובות אף הוגשה לאחרונה תביעה גדולה כנגד מי שלדעת המפרקים, אחראי להם. למעלה משנתיים לאחר רכישת הקבוצה הודיעה פיפ"א - בהחלטה לא מנומקת ובלי שנשמעו טענות בעניין - על החלטתה להטיל סנקציות על הקבוצה.

"אנו מאמינים שההחלטה ניתנה בניגוד לדין ואנו פועלים לביטולה. בכל מקרה ואם בקשתנו לא תיענה, אנו מתכוונים לערער על ההחלטה ל-CAS אשר יצטרך לקבוע האם ניתן להתעלם מהדין בישראל (אשר בעניין זה דומה לדין השוויצרי אשר חל על ה-CAS) ולתת יתרון והעדפה לנושים זרים על פני נושים מקומיים, שחקנים וספקים, באופן המנוגד לדין הישראלי.

"אנו תקווה כי ההתאחדות לכדורגל בישראל, הפועלת בישראל וכפופה לדין בישראל, תירתם ותעזור למועדון במאבקו זה. הנהלת הפועל תל אביב וצוות היועצים המשפטיים שלה ימשיכו לטפל בנושאי תביעות חו"ל באותה נחישות וכפי שפעלו בשנתיים האחרונות על מנת לאפשר לקבוצה להמשיך ולפעול ללא הפרעה ומבלי שחובות שנוצרו ע"י הראל אחזקות לפני כניסתה לפירוק, ישבשו את התנהלות המועדון היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully