וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב שחררה לחץ אחרי ההצגה, קלאודמיר ורמזי ספורי זוכים למחמאות

4.3.2019 / 9:02

בהפועל תל אביב היללו את הקשר הברזילאי שהפך למנהיג במרכז השדה, שחקן: "הוא משנה עונה, סכנין טעו כשוויתרו עליו ואנחנו הרווחנו". גם רמזי ספורי זוכה לשבחים, במועדון לא מתרגשים ממכתב ההתראה של פיפ"א בעקבות החוב לאבדג'י הברזילאי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- בהפועל תל אביב חוגגים: "כל העונה שיחקנו טוב, הפעם זה גם התפוצץ"

- בקבוצה החמיאו לקלאודמיר: "שחקן שמשנה עונה"

- במועדון לא מתרגשים ממכתב פיפ"א ויעבירו אותו למפרקים

seperator

1.

בהפועל תל אביב השתחרר אתמול (ראשון) המון לחץ אחרי התבוסה שהנחילה הקבוצה למכבי פתח תקוה (0:6). במועדון החמיאו לשחקנים ולמאמן קובי רפואה, אך ביקשו מהצוות להישאר עם הרגליים על הקרקע ולהבין שמאבקי התחתית רחוקים מלהסתיים. "כל העונה אנחנו משחקים טוב, אבל לא מצליחים לכבוש", אמר שחקן בקבוצה, "הפעם זה גם התפוצץ אבל אנחנו יודעים שכל משחק בפלייאוף יהיה מלחמה ואנחנו מוכנים לכך".

בקבוצה מקווים לשמור על פער שש הנקודות מהקו האדום לכל הפחות לאחר המחזור הבא שנועל את הליגה הסדירה, כאשר המטרה היא להגיע למשחקים האחרונים בפלייאוף כשהקבוצה כבר אינה בסכנת ירידה לליגה הלאומית.

עוד בנושא:

רפואה: "הכול התפוצץ היום", לוזון: "גם עם הנוער אסור להיראות ככה"
הפועל תל אביב הביסה 0:6 את מכבי פתח תקוה

עוד באותו נושא

רפואה: "הכול התפוצץ היום", לוזון: "גם עם הנוער אסור להיראות ככה"

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם רמזי ספורי. קובי אליהו
שוב היה מהמצטיינים. רמזי ספורי/קובי אליהו

2

הרבה שחקנים קיבלו אתמול מחמאות מאנשי המועדון והצוות המקצועי. רמזי ספורי היה מהמצטיינים במגרש ושוב כבש. "כולם יודעים עד כמה רמזי מוכשר, אבל עד עכשיו היו ביכולת שלו הרבה עליות וירידות. אם יצליח לשמור על יציבות ברמה כמו שהציג אתמול, הוא יכול להפוך לשחקן מוביל בליגה", אמרו במועדון.

מי שזכה למחמאות יותר מכולם הוא הקשר הברזליאי קלאודמיר. במועדון מרוצים מאוד מההחתמה של השחקן בחלון ההעברות בינואר, ומדגישים שהוא הוסיף המון מנהיגות וסדר במשחק. "קלאודמיר הוא שחקן שמשנה עונה. סכנין עשו טעות גדולה כשוויתרו עליו ואנחנו הרווחנו מזה" אמר שחקן קבוצה

אבדג'י שחקן הפועל תל אביב במשחק מול טוטנהאם. ברני ארדוב
יעלה להפועל תל אביב בשש נקודות? אבדג'י/ברני ארדוב

3

לצד הניצחון הגדול, במועדון התעסקו אתמול גם במכתב שקיבלה ההתאחדות לכדורגל מפיפ"א. כזכור, במכתב ישנה התראה כלפי הפועל תל אביב לפיה אם היא לא תשלם חוב של 3 מיליון שקלים לשחקנה לשעבר אבג'די תוך 60 יום, יורדו ממאזנה 6 נקודות וכן ינקטו כלפיה סנקציות נוספות. במועדון לא התרגשו יותר מידי מהמכתב ואמרו שבמהלך השנה האחרונה הם קיבלו כמה וכמה מכתבים כאלה, וגם בלי קשר למכתב הם מודעים לחובות ומטפלים בהם.

הבעלים של הפועל תל אביב טוענים שמי שצריכים לטפל בזה הם המפרקים, אך בהתאחדות אמרו לוואלה!ספורט שמבחינת פיפ"א זה לא משנה להם מי אמור להעביר את הכסף והבעלים הנוכחיים מבחינתם הם האחראים לכך. כזכור, בהפועל תל אביב קיבלו כסף מעסקת העברתו של ערן זהבי לגואנגז'ו, כאשר בהסכם בין המפרקים למועדון כסף זה אמור ללכת לחובות לפיפ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully