וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "הכול התפוצץ היום", לוזון: "גם עם הנוער אסור להיראות ככה"

3.3.2019 / 22:37

שישייה ראשונה מאז 2011: מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה אחרי ה-0:6 מול מכבי פתח תקוה, למרות האיום מאופ"א בעקבות החוב לאבדג'י. זיקרי: "הרבה זמן לא חווינו דבר כזה". לוזון הוסיף: "אין לנו זמן להתאבל". המספרים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב הביסה הערב (ראשון) 0:6 את מכבי פתח תקוה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל. קלאודמיר (11 בפנדל), רועי זיקרי (29), רמזי ספורי (50), קאיו (58), אחמד עאבד (84) ושחר הירש (90 בפנדל).

על הניצחון הגדול של הפועל תל אביב העיב מכתב רשמי שהגיע מפיפ"א, ולפיו המועדון חייב לשלם 3 מיליון שקלים לשחקן הברזילאי אבדג'י (שיחק בקבוצה ב-2007) תוך חודשיים. אם הסכום לא ישולם בזמן, להפועל תל אביב יופחתו שש נקודות. אם לא תשלם גם לאחר מכן, היא לא תוכל להעביר שחקנים בחלון ההעברות בקיץ. בשנה האחרונה התקבלו לא מעט מכתבים בעניין, וההתאחדות לכדורגל מנסה לתווך בין הצדדים.

המספרים:

* זה ה-0:6 הראשון של הפועל תל אביב מאז אוקטובר 2011, אז הביסה בתוצאה הזו את הפועל ראשון לציון.

* הפועל תל אביב הייתה צריכה 13 משחקים (מחזורים 4 עד 16) כדי לכבוש שישה שערים. הערב היא עשתה את זה במשחק אחד.

* בליגת העל לא היה 0:6 מאז הניצחון הגדול של מכבי תל אביב על מכבי חיפה בפלייאוף העליון במאי 2016.

* מכבי פתח תקוה סופגת שישייה לראשונה מאז מאי 2001, אז הובסה 6:1 על ידי מכבי נתניה.

* גיא לוזון ספג שישייה ראשונה בקריירה שלו כמאמן.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב הביסה 0:6 את מכבי פתח תקוה

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
גם בחלומות הכי ורודים שלו הוא לא פנטז על זה. קובי רפואה/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה: "החגיגות לא מטורפות, אנחנו עדיין בתחתית למרות שניצחנו בתוצאה גבוהה היום. אנחנו עדיין בתחתית וצריכים לאגור נקודות כדי להישאר. כמובן שאני שמח מאוד מהניצחון הזה והייתה קבוצה אחת על המגרש היום. החלוצים עברו תקופה לא קלה וכולם כבשו היום ויחזור להם קצת הביטחון. זה בסך הכול משחק על שלוש נקודות, אנחנו ממשיכים הלאה.

"לא נעשה סיכומים עכשיו, זה לא הזמן ולא הרגע המתאים. אני שמח בשביל החלוצים שלנו שעוברים תקופה לא קלה. אני שמח שזה התפוצץ היום, אבל אני עם רגליים על הקרקע ולא כי אני רוצה להפחית מערך ההישג הזה. מגיע גם לקהל שכל העונה סובל וזה מגיע לו. אנחנו עדיין בתחתית. אני שמח מאוד, אולי אני לא מראה את זה כלפי חוץ. זה משחק חשוב מאוד על המון נקודות, ידענו שהוא יהיה קשה ועשינו אותו קל. אנחנו ממשיכים קדימה למשחק מול בית"ר ירושלים".

על קלאודמיר אמר המאמן: "בשביל זה הוא פה. לא ניתן ציון לשחק זה או אחר, כל ההגנה עבדה מצוינת וכל השחקנים. מגיע לכולם שאפו על המשחק הזה". על הפנדל שכבש שחר הירש: "רציתי שהוא יכבוש כי הוא עובד קשה ורוצה".

שחקן הפועל תל אביב רועי זיקרי: "וואו, ניצחון ענק, הרבה זמן לא חווינו תחושה כזאת. אם היינו כובשים מהמצבים הראשונים במשחקים הקודמים אולי זה גם היה נראה ככה. אני מקווה שנוכל להבטיח את ההישארות בליגה כמה שיותר מהר. ידענו מה החשיבות של המשחק, התכוננו למשחק הזה כמו שצריך. היה לנו חוסר מזל גדול העונה, אבל לא מסתכלים על מה שהיה אלא רק קדימה. קשה מאוד כשמגיעים להרבה מצבים והכדורים לא נכנסים. זה חלק מהכדורגל, אבל אנחנו יודעים להתגבר על הדברים האלה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
ערב שהוא ירצה למחוק מהר מאוד. גיא לוזון/קובי אליהו

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון לא ניסה להתחבא ולברוח מאחריות בסיום ואמר: "משחק רע מאוד שלנו בכל הפרמטרים של המשחק. הפועל ניצחה בצדק גמור. במחצית השנייה הם גם היו עם איזה 100% מהשדה, כל בעיטה הייתה שער. הפועל תל אביב שיחקה הרבה משחקים טובים העונה וכל ההחמצות שהיו לה נכנסו הערב. כל מה שהראינו עד כה התמוסס ולא היה היום. נצטרך לתת על זה את הדעת. התפקיד שלי זה להרים את הקבוצה עד אשדוד.

"אין לנו זמן להתאבל וזה לא יעזור לנו. זה המשחק הכי חלש שלנו בתקופתי ונצטרך להתאושש. שום חיסרון של שחקן כזה או אחר לא מהווה תירוץ. גם עם הנוער היינו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. אנחנו לא נתלים כרגע במישהו כזה או אחר, זה לא מעניין. כקבוצה אנחנו חייבים להיראות הרבה יותר טוב. אנחנו צריכים למחוק את מה שהיה פה ולהגיע הכי מוכנים שאפשר לשבת. עכשיו אנחנו מסובכים? היינו מסובכים גם לפני המשחק ולפני חודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully