וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו רויס ודורטמונד מתכוננים לטוטנהאם: "יכולים לעשות את הבלתי אפשרי"

אחרי ה-3:0 בוומבלי, הגרמנים יקוו לצאת מהמשבר שפקד אותם דווקא בגומלין שמינית גמר האלופות. דייויס: "אנחנו לא נינוחים" (ג', 22:00, ערוץ 56)

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים05/03/2019
דורטמונד
    0
    • (49) קיין
    טוטנהאם
    רויטרס

    בווידאו: תגובות אחרי הקלאסיקו הספרדי בשבת

    בורוסיה דורטמונד תארח מחר (ג', 22:00, ערוץ 56) את טוטנהאם במשחק הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות. הגרמנים מגיעים אחרי שהובסו 3:0 בוומבלי במשחק הראשון וכשהסיכויים שלהם לעלייה נמוכים מאוד.

    דורטמונד מגיעה בתקופה רעה וניצחה במשחק אחד בלבד משבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. הצהובים-שחורים הודחו מהגביע הגרמני על ידי ורדר ברמן ואיבדו את היתרון הגדול שהיה להם בצמרת הבונדסליגה על פני באיירן מינכן (9 בשיא). הסטטיסטיקה הולכת נגד דורטמונד במשחק כאשר רק שבע פעמים בהיסטוריה חזרו קבוצות מפיגור 3:0 במשחק הראשון (5%). עם זאת, הקבוצה הגרמנית יכולה להתעודד מכך שהצליחה לנצח שמונה פעמים בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות בבית אחרי שהפסידה בחוץ (מתוך 16 מקרים).

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

    בשיתוף פיטרו
    מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
    לא איבד את התקווה. רויס במסיבת העיתונאים/רויטרס

    מאמנה של דורטמונד לוסיאן פאבר ומרקו רויס הגיעו למסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק. המאמן השוויצרי אמר: "אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה והם לא יכולים להיות בטוחים שכבר העפילו. המשחק הראשון נגמר והפעם נצטרך להיות חכמים בשביל לנצח. אנחנו יודעים שאסור שטוטנהאם תכבוש, אחרת ניכנס לבעיה וללחץ".

    מרקו רויס התייחס לסיכויי קבוצתו לעלות לרבע הגמר למרות התוצאה הרעה במשחק הראשון ואמר: "הכול יכול להיות. אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים לעשות את הבלתי אפשרי וננסה להבקיע במהרה". על התקופה הרעה שעוברת קבוצתו לאחרונה הוסיף: "אנחנו לא מרוצים מהתוצאות האחרונות, ההפסד לטוטנהאם במפגש הראשון, ההדחה מהגביע ואיבוד הפער בפסגה מבאיירן מינכן, אבל חשוב להישאר חיוביים ולעלות על המסלול הנכון".

    בורוסיה דורטמונד סובלת לאחרונה מפציעות רבות, כולל זו של רויס בעצמו. עם זאת, הקשר ניסה לשדר ביטחון גם בנוגע לאפשרות שההתמודדות תיכנס להארכה במקרה שדורטמונד תנצח 0:3 ב-90 דקות: "אם נצטרך לשחק 120 דקות, אהיה שם בשביל הקבוצה".

    מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
    פוצ'טינו במסיבת העיתונאים/רויטרס

    הספרס מנגד מגיעים למפגש אחרי שלא ניצחו בשלושת משחקיהם האחרונים, כשרק הניצחון הגדול על דורטמונד במשחק הראשון ממתיק מבחינתם את התקופה הרעה שהם חווים. טוטנהאם נמצאת עדיין במקום השלישי בפרמיירליג, אך בעקבות ההפסדים לברנלי וצ'לסי והתיקו המאכזב נגד ארסנל בשבת, הצטמצם הפער שלה מהדולקת אחריה, הרביעית, מנצ'סטר יונייטד לשלוש נקודות בלבד וארבע נקודות מהחמישית ארסנל.

    בטוטנהאם בן דייויס אמר: "אנחנו ממש לא נינוחים או בטוחים שכבר עלינו. נלך למשחק כדי לתת הופעה טובה ולהשיג את מה שאנחנו צריכים להשיג. זו הפעם השלישית שאנחנו הולכים לשחק נגד דורטמונד בשלוש שנים. אנחנו יודעים שדורטמונד קבוצה ברמה גבוהה ושאנחנו צריכים להיות מודעים לזה".

    מאמן התרנגולים מאוריסיו פוצ'טינו הוסיף: "אנחנו צריכים להתחיל טוב ולהיות אגרסיבים, להילחם מההתחלה, לשמור על קצב גבוה. יהיה משחק קשה, הם יתחילו בצורה חזקה ואגרסיבית וינסו לדחוף אותנו להתגונן. אנחנו צריכים להראות אגרסיביות ולנסות לשחק בדרך שלנו".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully