וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד - אייאקס: מודריץ' מודה ש"אנחנו מגיעים פגיעים, אבל ליגת האלופות חשובה לנו"

ריאל הלחוצה תארח את אייאקס (שלישי, 22:00, ספ' 5) בגומלין של שמינית הגמר, הקרואטי על חסרונו של רונאלדו: "מישהו צריך לעשות צעד קדימה"

רויטרס

בווידאו: התגובות אחרי ההפסד של ריאל לברצלונה בקלאסיקו

משחקי הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות ייצאו מחר (שלישי, 22:00, ספורט 5) לדרך עם אלופת אירופה, ריאל מדריד, שתארח את אייאקס. הבלאנקוס מגיעים למפגש מול סגנית אלופת הולנד לא במצב רוח מרומם במיוחד יש לומר. אלופת אירופה, שניצחה 1:2 במפגש הקודם באמסטרדם את ההולנדים המפתיעים, מגיעה עם יתרון משמעותי בזכות שני שערי החוץ אשר מחייבים את אייאקס לכבוש פעמיים כדי לעבור את ריאל.

על פניו זו נראית משימה קשה לאייאקס, אך ניתן לומר אפשרית מבחינתה, לאור היכולת הפושרת של חניכיו של סנטיאגו סולארי, שהפסידו פעמיים ברציפות לברצלונה. ריאל לא ניצחה משחק בביתה אחרי הניצחון הקשה בהולנד והפסידה בשלושת משחקיה האחרונים בברנבאו.

שחקן השנה של פיפ"א, לוקה מודריץ', התראיין לקראת המשחק ואמר: "משחקי ליגת האלופות עבורנו הם מאוד חשובים. מחר זה משחק מפתח שנרצה לנצח". על מצב הקבוצה שמגיעה אחרי ההפסדים הצורמים לברצלונה בביתה: "אנחנו מגיעים פגועים. זה לא נעים להפסיד לאותה יריבה ובמיוחד לבארסה פעמיים ברציפות אצלנו בבית". על חברו הוולשי, גארת' בייל, שעובר תקופה לא פשוטה, התייחס הקרואטי: "הוא עובר תקופה לא קלה. זה קורה לכולם וגם לי זה קרה". על העונה הקשה שעוברת קבוצתו וחסרונו של חברו לשעבר כריסטיאנו רונאלדו אמר מודריץ': "השנה חסרה לנו ההמשכיות. פעם אנחנו ברצף ניצחונות ופעם מפסידים. בלתי אפשרי למצוא מחליף לשחקן כמו כריסטיאנו, זאת אבדה קשה עבורנו. מישהו צריך לעשות צעד קדימה. לא לכבוש 50 שערים, אבל... הקבוצה ניסתה להחתים שחקנים אחרים במקומו אבל זה לא פשוט כמו שזה נראה".

עוד בנושא:

ב"אס" מדווחים שדינו של גארת' בייל כבר נחרץ, סוכנו חושב אחרת

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. GettyImages
לוקה מודריץ' במסיבת העיתונאים/GettyImages

סנטיאגו סולארי, מאמן ריאל, התראיין גם כן לתקשורת והתייחס לחשיבות ההעפלה של קבוצתו לרבע הגמר: "אנחנו רוצים מאוד לעלות לשלב הבא. לקבוצה יש אופי ואני גאה בשחקנים. אנחנו צריכים לדעת לנצל את ההזדמנויות שאנו מגיעים אליהן לכדי לכבוש שערים, זה הכדורגל". על השמועות שהועלו בנוגע למחליפו האפשרי, ז'וזה מוריניו כמאמן הקבוצה, אמר סולארי: "לריאל יש יותר מחזרים מאשר לג'וליה רוברטס, זה טבעי".

ריאל תחסר את סרחיו ראמוס, שהורחק לשני משחקים בעקבות הצהוב המכוון שספג במפגש הקודם מול אייאקס, ואת מרקו יורנטה הצעיר.

ריאל תנסה להתאושש מההפסדים הכואבים בקלאסיקו מול החבורה הנמרצת של המאמן ההולנדי, אריק טן האג. פרנקי דה יונג, כוכבה הצעיר בן ה-21 של אייאקס שנרכש על ידי ברצלונה בינואר האחרון תמורת כ-86 מיליון יורו, התייחס לקראת המפגש מול הקבוצה שתהיה יריבתו הגדולה בשנים הקרובות בספרד: "אולי עכשיו הם סוף סוף מכירים אותי אחרי שבארסה רכשה אותי. זה יכול להיות מפגש נחמד עם אווירה נהדרת. השער של אסנסיו בדקות הסיום במשחק הראשון פגע בשאיפותינו להעפיל לשלב הבא וחבל שהתוצאה לא נגמרה ב-1:1 שהיה משאיר לנו סיכויים רבים יותר בברנבאו, אבל בכל זאת אנחנו מגיעים עם סיכוי מסוים ונשחק על כל הקופה במדריד ונרצה להמשיך במסע שלנו באירופה". על ההרחקה המכוונת של סרחיו ראמוס אמר: "נקווה שהוא יתחרט על מה שהוא עשה".

שחקן אייאקס ניקולאס טגליאפיקו. רויטרס
טגליאפיקו וחבריו יצליחו לחזור ולעלות דווקא בברנבאו?/רויטרס

מגן אייאקס ניקולאס טגליאפיקו אמר: "היה לנו משחק מצוין בבית, אבל לא היינו יעילים מספיק. ידענו איך ללחוץ אותם, איך לשמור על הכדור. אני חושב שלמדנו מהטעויות שלנו. אנחנו צריכים לשחק באותה צורה. תמיד יש לנו אמונה. אמונה זה משהו שאתה אף פעם לא מאבד. אנחנו נחושים. הגענו הנה כדי לנסות לעלות שלב. ברור שגם ריאל מדריד רוצה לעשות את זה. אני מקווה שיהיה משחק טוב ושנצליח לעשות את מה שבאנו לעשות כאן".

מאמן ההולנדים אריק טן האג הוסיף: "המטרה שלנו למחר היא ברורה והיא דומה למטרה שלנו לפני כל משחק: לכבוש שערים. זו אייאקס ולא אכפת לנו נגד מי אנחנו משחקים. המטרה שלנו היא תמיד זהה: לשלוט, לכבוש שערים ולנצח. סרחיו ראמוס מושעה, אני חושב שהוא הבוס שלהם במגרש ובהגנה. החיסרון שלו הוא לא רק בעיה טקטית בשבילם, אלא גם מנטאלית".

אריק טן האג מאמן אייאקס. רויטרס
טן האג במסיבת העיתונאים/רויטרס

הרכבים משוערים

ריאל מדריד: טיבו קורטואה, סרחיו רגילון, רפאל וראן, נאצ'ו, דני קרבחאל, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', לוקאס ואסקס, ויניסיוס, קארים בנזמה.

אייאקס: אנדרה אונאנה, ניקולאס טגליאפיקו, דיילי בלינד, מתיסס דה ליחט, מוסאיר מזראווי, פרנקי דה יונג, דוני ואן דה בק, לאסה שונה, דויד נרס, דושאן טאדיץ', חכים זייש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully