וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה בטורקיה: הסתיר להב חד בידו ודקר את שחקני היריבה

מנסור צ'לאר, שחקן אמדספור מהליגה השנייה בטורקיה, גרם לפציעתם של מספר שחקני סקאריאספור כשהוא דוקר אותם מבלי שהשופט הבחין במתרחש

יוטיוב

צפו במסע הדקירות של צ'לאר

שמענו כבר על אינספור מקרי אלימות בספורט בכלל ובכדורגל בפרט, אבל מה שקרה בטורקיה ביום שבת האחרון שובר שיאים. בווידאו של המשחק בין אמדספור לסקאריאספור אפשר לראות כיצד מנסור צ'לאר, כוכבה של קבוצת אמדספור מהליגה השנייה בטורקיה, מחביא להב או חפץ חד בידו ולאחר מכן תוקף את שחקן היריבה פרחאט יאזגאן מבלי שהסובבים אותו שמים לב לחפץ החד שהוא מחזיק.

אבל פה זה לא פסק. בזמן שהמשחק היה בעיצומו, צ'לאר המשיך במתקפה שלו ותקף עוד שחקן של היריבה, הפעם בגרונו. יזגאן, הקורבן הראשון של צ'לאר, העלה את העדויות לדף האינסטגרם שלו שבו אפשר לראות את החתכים בגרונו בעקבות המתקפה של השחקן האלים.

באופן לא מפתיע, אוהדי הכדורגל בטורקיה היו המומים ממה שהם ראו והקליפ של המשחק הפך לוויראלי ברשת החברתית. אמדספור העלתה לאחר מכן לרשת החברתית סרטון שמתעד את המהומה שפרצה בין שחקני שתי הקבוצות, אך לפי דיווחים בטורקיה לא היו נפגעים במהומה. צ'לאר אגב, הוא מלך השערים של אמדספור עם שישה כיבושים. אם לא יהיה מחדל של ממש, הוא יורחק לתקופה ארוכה ואולי אפילו לצמיתות ממגרשי הכדורגל.

מסע הדקירות החל עוד לפני המשחק

באמדספור טוענים שהאוהדים שלהם סבלו ביציע

  • עוד באותו נושא:
  • טורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully