וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי זועמת אחרי ההפסד ליובנטוס: כריסטיאנו רונאלדו על הכוונת

בקבוצה מדרום איטליה טוענים שכוכב יובה התחזה וגרם להרחקתו של מרט השוער, אנצ'לוטי: "לא היה מגע, הכדור בכלל הלך לדגל הקרן"

רויטרס

בווידאו: ארנסטו ואלוורדה אחרי הניצחון בקלאסיקו

לא שלמישהו היה ספק עוד לפני המשחק הזה, אבל אמש (ראשון) האליפות באיטליה הוכרעה סופית אחרי שיובנטוס ניצחה 1:2 בחוץ את נאפולי ופתחה על פניה פער מטורף של 16 נקודות. רגע המפתח במשחק הזה היה בדקה ה-25, כאשר אלכס מרט שוער נאפולי ספק הכשיל את רונאלדו בדרך לשער והורחק ומיראלם פיאניץ' תרגם את המצב הנייח ל-0:1. גם פיאניץ' הורחק (47) אחרי שאמרה ג'אן קבע 0:2. חוסה קאייחון החזיר את נאפולי לעניינים בדקה ה-61, אבל לורנצו אינסינייה החמיץ פנדל בדקה ה-84 ויובה הבטיחה מעשית סקודטו שמיני (!) ברציפות.

כריסטיאנו רונאלדו יובנטוס. רויטרס
התחזה או הוכשל? רונאלדו במהלך שהביא להרחקתו של מרט/רויטרס

מסימיליאנו אלגרי, אולי בעונתו האחרונה ביובנטוס, התייחס לאחר המשחק לאדום של פיאניץ': "זו אשמתי, אני נרדמתי. הייתי צריך להחליף אותו אחרי הצהוב הראשון שלו". על המשחק של קבוצתו, אמר: "איבדנו את הארגון שלנו, נאפולי צברה ביטחון והקהל דחף אותה. עשינו הרבה טעויות ואיפשרנו לנאפולי ללחוץ. בצד החיובי, עמדנו בלחץ והתגוננו היטב".

לגבי העתיד שלו, אמר: "אמרתי כבר שאשב עם ההנהלה ונדבר על העונה הבאה. אני מאוד שמח ביובנטוס, אבל צריך שניים לטנגו".

מנגד, בנאפולי לא ממש הסכימו עם האדום למרט השוער אחרי ספק התחזות של רונאלדו. קרלו אנצ'לוטי השועל הוותיק אמר בסיום: "זה שנוי במחלוקת, הוא (מרט) לא השיג את רונאלדו. אני יכול לקבל את השריקה על ניסיון לתיקול, אבל צריך לקחת בחשבון לאן הכדור הלך? איפה עמד אלאן? לא היה צריך להיות אדום. למה לא לצפות שוב ב-VAR? זה לא היה צריך להיות אדום בוודאות, רונאלדו כנראה לא היה מגיע לכדור הזה בכל מקרה. הכדור היה בדרך לדגל הקרן. מרט לא נגע בו. האדום הזה שינה לחלוטין את המשחק".

אנצ'לוטי שיבח את שחקניו והוסיף: "הופתעתי מאוד לראות את השליטה המוחלטת שלנו במצב של 10 מול 10. זה הראה עד כמה אנחנו איכותיים, אנחנו צריכים להיות יותר בטוחים ביכולות שלנו. יש לנו עונה חיובית מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully