וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק פולס צפוי לחתום בג'קסונוויל

הקוורטרבק שהוביל את פילדלפיה לאליפות וזכה ב-MVP של סופרבול 52 יקבל מהג'אגס חוזה ארוך טווח כאשר העונה החדשה תצא לדרך בשבוע הבא. ג'קסונוויל תשחרר את בלייק בורטלס

ניק פולס לאחר שזכה בסופרבול. AP
יזכה להוביל קבוצה. פולס/AP

ג'קסונוויל ג'אגוארס צפויה להחתים בשבוע שעבר את ה-MVP של סופרבול 52, הקוורטרבק ניק פולס. בעקבות זאת ישחררו הג'אגוארס את בלייק בורטלס, ששימש כקוורטרבק הפותח שלהם בשנים האחרונות.

פולס יקבל מהג'אגס חוזה ארוך טווח כאשר העונה החדשה ב-NFL תצא רשמית לדרך בשבוע הבא. הוא יהפוך לשחקן חופשי לאחר שהביע את רצונו להוביל קבוצה ופילדלפיה, במדיה שיחק בשנים האחרונות ואותה הוביל לאליפות היסטורית כאשר קרסון וונץ נפצע בעונת 2017/18, נעתרה לבקשתו ולא הציבה עליו תג פרנצ'ייז.

הג'אגוארס, שהשקיעו המון כסף בשנים האחרונות, בעיקר בשחקני הגנה, היו מרחק נגיעה מהסופרבול בו זכו פולס ופילי בסופו של דבר, אך הפסידו בגמר ה-AFC לניו אינגלנד אחרי ששמטו יתרון, כאשר הם לא מצליחים לייצר נקודות במאני טיים. לאורך השנים הופנו טענות רבות לעברו של בורטלס, שנבחר שלישי בדראפט 2014 והתקשה לספק את הסחורה. ג'קסונוויל עדיין תהיה מחויבת לשלם לו 6.5 מיליון דולר בעונה הקרובה, גם אם תשחרר אותו.

פולס, שנבחר בסיבוב השלישי של דראפט 2012, החל את הקריירה בפילדלפיה והמשיך אותה בסנט לואיס וקנזס סיטי, לפני ששב לפילי, שם עלה מהספסל בשנתיים האחרונות אחרי פציעות מסימות עונה של וונץ. הוא רשם לאורך הקריירה 68 טאצ'דאונים ו-33 איבודים ומסר ל-11,165 יארדים.

  • עוד באותו נושא:
  • ניק פולס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully