וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "היה משחק קשה, כמו לידת עכוז", אביטן: "לא שיחקו במחצית השנייה"

מאמן רעננה חגג את ה-0:1 מול חדרה, שהגדיל את הפער של קבוצתו מהקו האדום לשבע נקודות. בעקבות כך, בני יהודה ובאר שבע הבטיחו מקום בפלייאוף העליון, מה עם בית"ר ירושלים? ירין פרץ פונה לבית החולים עם חשש לשבר בצלעות

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: הגרלת חצי גמר הגביע, בו השתתפה הפועל חדרה

הפועל רעננה השיגה הערב (ראשון) ניצחון 0:1 חשוב מאוד מבחינתה בבית מול הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל. קייס גאנם כבש את השער היחיד בדקה ה-45 ועזר לקבוצה של מנחם קורצקי להגדיל את הפער מהקו האדום לשבע נקודות. לאחר שריקת הסיום התעמת שוער חדרה אוסטין אג'ידה עם אוהדי הקבוצה וסימן להם תנועות עם הידיים בזמן הירידה אל חדר ההלבשה. ירין פרץ פונה לבית החולים בסיום כשקיים חשש לשבר בצלעות.

התוצאה קבעה שהפועל חדרה תמשיך להיאבק על מקום בפלייאוף העליון ותקווה שהפועל חיפה לא תסיים בתיקו ומעלה מחר מול הפועל באר שבע, מה שיגרום לכך שהקבוצה של ניסו אביטן לא תהיה תלויה רק בעצמה במחזור הסיום. כמו כן, בעקבות ההפסד של רעננה - הפועל באר שבע ובני יהודה הבטיחו סופית, רשמית וודאית את המקום בפלייאוף העליון ונותר רק מקום אחד פתוח בין שש הראשונות. זה יוכרע בין חדרה, הפועל חיפה, עירוני קרית שמונה, בית"ר ירושלים, ואולי גם הפועל רעננה למרות שהסיכויים שלה קלושים.

במחזור האחרון, הפועל רעננה תשחק נגד הפועל חיפה בחוץ, קרית שמונה תארח את מכבי חיפה, הפועל חדרה תשחק נגד מכבי נתניה ובית"ר ירושלים תארח את הפועל תל אביב.

בית"ר צריכה נס שבמסגרתו הפועל חדרה תפסיד גם למכבי נתניה, שהפועל חיפה תפסיד פעמיים (להפועל באר שבע והפועל רעננה) וגם עירוני קרית שמונה לא תנצח (את מכבי חיפה).

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. שלומי גבאי
ניצחון קריטי לקבוצה שלו. מנחם קורצקי/שלומי גבאי

מאמן חדרה ניסו אביטן אמר בסיום: "גם ניצחון לא היה מבטיח לנו שום דבר פה. נחכה למשחק מחר כדי לדעת אם אנחנו תלויים בעצמנו או בקבוצות אחרות. במחצית השנייה, עד כמה שהיה כדורגל, ניסינו לחזור למשחק וזה לא הלך היום. אני לא מזלזל ברעננה, אבל מצד שני לא מרים ידיים מול אף קבוצה. אנחנו לא מבקיעים שערים ומשחקים הרבה פחות טוב. במחצית השנייה לא היה כמעט כדורגל וקשה לי כשלא משחקים כדורגל. כל אחד יעשה מה שהוא רואה לנכון".

מאמן רעננה מנחם קורצקי נראה מאושר ונשם לרווחה בסיום אחרי שהיה מתוח מאוד במהלך המשחק: "היה קשה, לידת עכוז קשה מאוד אבל זה הגיע, 0:1 קטן וכל כך מתוק. מחצית שנייה לא טובה שלנו, אבל ידענו לשמור על ה-0:1 ולנצח. עכשיו אנחנו יכולים טיפה טיפה לנשום. יכולנו לכבוש אפילו יותר מוקדם, חדרה קבוצה מצוינת ומאומנת עם חלק התקפי מצוין וזה כל כך מתוק". על גאנם: "אנחנו עובדים איתו הרבה, שחקן כישרוני ויש לו הרבה עוצמות. הוא צריך לשמור על יציבות, אבל בסך הכול הוא עושה עבודה טובה וניתן לו את כל הביטחון כדי שיצליח. אנחנו חייבים עוד ניצחון אחד כדי לברוח עוד מהתחתית. יהיה קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully