וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי רמת חן ואליצור רמלה ייפגשו בגמר גביע המדינה

גמר שלישי בקריירה לשירה העליון, שהוליכה את קבוצתה ל-53:62. הקרב על התואר יהיה מול אלי רבי, שראה את קבוצתו מנצחת 53:64 את ראשל"צ

אלכס הארדן שחקנית מכבי רמת חן עם טיירה ראפין פראט. אודי ציטיאט, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
40 דקות מתואר. הארדן וראפין-פראט/אתר רשמי, אודי ציטיאט, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

שלב חצי הגמר של גביע המדינה נערך הערב (ראשון), כשהקבוצה הראשונה שהעפילה למעמד השיא של כדורסל הנשים הישראלי היא מכבי רמת חן, שניצחה את בנות הרצליה 53:62 בבית מכבי שבראשון לציון. הקבוצה של שירה העליון הכניעה את זו של קורי קאר בפעם הרביעית ברציפות העונה, כשעבור העליון יהיה זה גמר שלישי בקריירה. בקרב על התואר תפגוש את אליצור רמלה, שניצחה את הפועל ראשון לציון 53:64.

רמת חן הוליכה ביתרון קטן פחות או יותר מהפתיחה ועד הסיום, במשחק התקפי לא מוצלח של שתי הקבוצות, וזאת בלשון המעטה. טיירה ראפין-פראט בלטה עם 13 נקודות ו-9 ריבאונדים, אלכסנדריה הארדן הוסיפה 12 ו-11 ריבאונדים. בהרצליה, בה שותפו שש שחקניות בלבד שתי דקות או יותר, בלטה קריסטל ברדפורד עם 26 נקודות.

במשחק המאוחר יותר, שיפרה רמלה את מאזנה בחצי גמר הגביע ל-2:16 וסידרה לאלי רבי גמר חמישי בקריירה. ג'יימי נארד היתה מעל כולן עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים, טיפאני מיטשל הוסיפה 17. מנגד, 17 נקודות ו-20 ריבאונדים של ג'יליאן אלין לא הושיעו את הקבוצה מעיר היין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully