וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מריו באלוטלי כבש שער וירטואוזי וחגג בשידור באינסטגרם

צפו: החלוץ האיטלקי סיפק חגיגה יוצאת דופן, כשהעלה סטורי מיד לאחר שמצא את הרשת ב-0:2 על סנט אטיין. חמישייה לליון, גם ליל ניצחה

חשבון האינסטגרם של באלוטלי

בווידאו: מריו באלוטלי חוגג את השער באינסטגרם

המחזור ה-27 בליגה הצרפתית נמשך הערב (ראשון) עם הקרבות על הכרטיסים לליגת האלופות, כאשר ליל השנייה השיגה 0:1 קשה על דיז'ון המדורגת לפני אחרונה וליון השלישית הביסה 1:5 את טולוז. מארסיי החליפה את סנט אטיין במקום הרביעי לאחר שניצחה אותו 0:2, במשחק בו מריו באלוטלי כיכב עם חגיגת שער מקורית במיוחד. ניס התקדמה למקום השביעי עם 0:1 ביתי על שטרסבורג, ואילו גנגאן נותרה במקום האחרון לאחר 0:0 מול נאנט.

מריו באלוטלי חוגג עם שחקני מארסיי ועושה סלפי. רויטרס
לייב מסטאד ולודרום. מריו באלוטלי/רויטרס

מארסיי - סנט אטיין 0:2

מריו באלוטלי כבש את שערו הרביעי במדי מארסיי - שער שייזכר בזכות החגיגה המקורית שלו. פלוריאן תובאן הרים כדור קרן והחלוץ האיטלקי המשיך מהאוויר, תוך כדי נפילה, אל הרשת בדקה ה-12. משם הוא קם, רץ לעבר אחד הצלמים אצלו הפקיד מבעוד מועד את המכשיר הסלולרי ופשוט שידר בחשבון האינסטגרם שלו את החגיגות יחד עם יתר השחקנים. העוקבים המופתעים של סופר מריו קיבלו סטורי היישר מכר הדשא בסטאד ולודרום, באקט שוודאי יזכה לחיקויים רבים בתקופה הקרובה. תובאן הכפיל את התוצאה עם פנדל בדקה ה-21 ומארסיי קפצה למקום הרביעי על חשבון סנט אטיין, מרחק חמש נקודות מליון השלישית ומהכרטיס לליגת האלופות.

אוהדי מארסיי. רויטרס
ליגת האלופות בהישג יד. אוהדי מארסיי/רויטרס

ליל - דיז'ון 0:1

לאחר לא מעט החמצות, החלטה לפנדל שבוטלה בסיוע ה-VAR ותסכול שרק הלך וגבר, המארחת השיגה את שלוש הנקודות בזכות שער עצמי מקרי בדקה ה-72. ג'ונתן איקונה להטט בצד ימין והעביר כדור רוחב שחדר פנימה מהרגל של הבלם האורח ווסלי לוטואה. הפסד חמישי רצוף לדיז'ון שנותרה במקום ה-19 והלפני אחרון.

מוסא דמבלה שחקן ליון חוגג. רויטרס
צמד מהיר. מוסא דמבלה/רויטרס

ליון - טולוז 1:5

המדורגת שלישית רשמה את הניצחון הגבוה ביותר שלה העונה ונותרה מרחק חמש נקודות מליל השנייה. כל הרביעייה הקדמית של ליון מצאה את הרשת: ממפיס דפאי בעט לקורה ופנימה (10), ברטרן טראורה סובב בשמאל (30) ושער נוסף שלו נפסל בגלל ה-VAR, נביל פקיר דייק מהנקודה הלבנה (35) ומוסא דמבלה חגג צמד בזק (67 ו-71). השוויון הזמני של מתיו דוסבי בדקה ה-15 נשכח במהרה וטולוז שנותרה במקום ה-15 גם איבדה את מלך האדומים יאניק קהוזאק שהורחק (83). יאסין פקיר, אחיו של הקפטן נביל, נכנס בדקה ה-79 להופעת בכורה במדי ליון.

משחקים נוספים

ניס - שטרסבורג 0:1
לניס: יוסף אטאל (20)

גנגאן - נאנט 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully