וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמו מחירי הכרטיסים למשחקי הנבחרת מול סלובניה ואוסטריה

3.3.2019 / 17:28

מכירת הכרטיסים לשני המשחקים הראשונים בקמפיין מוקדמות יורו 2020 יוצאת לדרך. נאתכו: "נעשה הכול כדי לשמח את האוהדים", דאבור: "אני מתרגש"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: הגרלת חצי גמר הגביע

מכירת הכרטיסים לשני משחקי הפתיחה של נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2020 תחל הערב (ראשון) בשעה 19:00. ישראל תתמודד באצטדיון העירוני בחיפה מול סלובניה ב-21 במרץ (21:45) ואוסטריה (24 במרץ, 19:00). כזכור, ישראל הוגרלה לבית ז', יחד עם פולין, אוסטריה, סלובניה, מקדוניה ולטביה.

מחירי הכרטיסים:

תא כסף: 250 שקלים
קטגוריה 1: 150/75 שקלים
קטגוריה 2: 100/50
קטגוריה 3: 55 שקלים

כרטיסים מוזלים: ילד/ה - תקף לילד עד גיל 18
חייל/ת - בהצגת תעודת חוגר בתוקף
סטודנט/ית - בהצגת תעודת סטודנט בתוקף, אזרח/ית ותיק/ה אותו דבר
נכים בכיסא גלגלים: נכה + מלווה, ללא עלות. (אך יש להצטייד בכרטיס).

מונס דאבור עם ביברס נאתכו שחקני נבחרת ישראל. ברני ארדוב
נאתכו ודאבור/ברני ארדוב

מאמן הנבחרת אנדראס הרצוג: "כשחקן, אני זוכר שלשחק מול הקהל הישראלי התומך היה תמיד אתגר לא פשוט עבור הנבחרת האורחת. במשחקים מול סקוטלנד ואלבניה נהנתה הנבחרת מקהל שדחף אותה לשני ניצחונות ואני מאמין שגם מול סלובניה ואוסטריה יהיו אתנו אלפי אוהדים שיידעו להעריך את המאמץ ואת הכדורגל ההתקפי שהנבחרת מחויבת לו. פתיחה טובה בבית בשני המשחקים הקרובים תהיה משמעותית מאוד להמשך הקמפיין.

"לאחר ההגרלה הערכתי שהיא הוגנת ומעניקה לנו סיכוי אמיתי, עכשיו מגיע הזמן שלנו ושל הקהל לממש את הפוטנציאל הגדול של הכדורגל הישראלי. ברור שהמשחק מול אוסטריה יהיה מיוחד מאוד עבורי, אבל הוא חלק משלושה ימים משמעותיים מאוד לנבחרת ולכדורגל שלנו. יהיה לנו סגל שבו כל שחקן מחויב לתת כל מה שיש לו כדי לזכות להערכה מהקהל ולהוביל את הנבחרת קדימה".

חלוץ זלצבורג והנבחרת מונס דאבור: "אני מתרגש לקראת החזרה לנבחרת ולקראת המשחקים מול סלובניה ואוסטריה, הרבה בגלל התמיכה הנהדרת שהעניק לנו הקהל במשחקי ליגת האומות מול סקוטלנד ואלבניה. כאשר אוהדי הנבחרת מתאחדים סביבה ונותנים הכול ביציע, אנחנו מסוגלים לנצח כל נבחרת בבית. חשוב לנו לפתוח את מוקדמות היורו ברגל ימין, ודאי בשני משחקי הבית, ואני משוכנע שאם נצליח זה יגדיל משמעותית את הסיכויים שלנו להעפיל לטורניר הגמר. אמרתי כבר שהבית אליו שובצנו שוויוני ונותן לנו סיכוי ללכת עד הסוף. ברור שהמשחק מול אוסטריה פיקנטי עבורי, מן הסתם גם עבור ווילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג. עם קהל תומך ויציעים מלאים הכול אפשרי".

אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
אופטימי. הרצוג/רויטרס

ביברס נאתכו, קפטן הנבחרת: "אני יכול להתחייב בשם כל שחקני הנבחרת שנעשה הכול כדי לשמח את האוהדים ולהציג כדורגל יוזם ויצירתי. יש שינוי בנבחרת, הוא הורגש היטב בליגת האומות, והחובה שלנו היא להמשיך להשתפר ולהשאיר תמיד את כל מה שיש לנו על כר הדשא. אוהדי הנבחרת הוכיחו כבר שהם יודעים להעריך מאמץ גדול והם תמיד שם כדי לדחוף אותנו קדימה. התגעגעתי למפגש עם הקהל שלנו וחשוב שהנבחרות היריבות ירגישו מהדקה הראשונה ועד לאחרונה שהם משחקים מול הרבה יותר מאשר 11 שחקנים במדי נבחרת ישראל".

קשר ישראל דור פרץ: "יש כבר התרגשות לקראת פתיחת הקמפיין. יש לנו נבחרת שמשלבת שחקנים ותיקים וצעירים ואני מקווה ומאמין שניצחון שלנו על סלובניה. ניצחןן יכול להיות משמעותי מאוד להמשך הדרך. כל נבחרת המגיעה לשחק כאן צריכה להרגיש את הלחץ מהיציעים ואנחנו צריכים לנצל את הדחיפה האדירה שהקהל יודע לתת לנו. אני מאמין ביכולת של נבחרת ישראל לאחד סביבה את כל האוהדים והאוהדות ולסחוף מדינה שלמה. זה מחייב כל שחקן בנבחרת לתת את כל מה שיש לו ולהשאיר הכול על כר הדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully