וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל נצרת עילית הגדילה את יתרונה, ניצחון בכורה ליוסי מזרחי

המוליכה ניצחה 2:4 בעפולה ופתחה פער של חמש נקודות בפסגה, אגאדה העניק לקטמון השלישית 0:1 בנצרת. 0:0 בין לוד לאשקלון

מחזור 26הסתיים04/03/2019
מכבי אחי נצרת
    0
    • (70) אגדה
    הפועל ירושלים
    צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

    בווידאו: הגרלת חצי גמר גביע המדינה

    הפועל נצרת עילית עשתה הערב (שני) צעד משמעותי לעבר ליגת העל כשניצחה 2:4 בדרבי העמקים את הפועל עפולה ופתחה פער של חמש נקודות בפסגה הליגה הלאומית, אחרי 26 מחזורים. הפועל קטמון עלתה למקום השלישי עם 0:1 חשוב בעילוט על מכבי אחי נצרת, בעוד הפועל אשקלון הרביעית הסתפקה ב-0:0 מול בני לוד במשחק שנערך בנס ציונה.

    *** ליגה א': המוליכה הדרומית מ.ס. כפר קאסם ניצחה 0:2 את מכבי קביליו יפו ושמרה על פער שלוש הנקודות מהשנייה הכח עמידר רמת גן. הבלם בן בנימין (45) והקשר אלון סולטן (65) כבשו. המוליכה הצפונית הפועל אום אל פאחם הופתעה על ידי הפועל כאוכב, שעלתה למקום הרביעי עם 1:2 לעיני 4,500 צופים באצטדיון דוחא. אמיר אבו ניל (3) וגל אלקנתי (27) כבשו למנצחת, משה בן לולו (46) לא מנע את הפסד הליגה השני העונה של אום אל פאחם, לה עדיין שבע נקודות יתרון בפסגה.

    שוער הפועל נצרת עילית, אבי איבגי. לילך וייס רוזנברג
    חגיגת שערים בין ההגנות הטובות בליגה. אבי איבגי, שוער נצרת עילית/לילך וייס רוזנברג

    הפועל עפולה - הפועל נצרת עילית 4:2

    שתי ההגנות הטובות בליגה הלאומית סיפקו באופן מפתיע חגיגת שערים בדרבי העמקים, בסיומו גברה האורחת על קבוצת הבית הטובה בליגה ופתחה פער של חמש נקודות בפסגה. נצרת עילית הובילה פעמיים מכדור חופשי של גיא דיין שהפתיע את רון שושן מ-30 מטרים (5) ואוהד רבינוביץ' שחתם מהלך קבוצתי יפה (18), אבל עפולה ענתה עם שער ליגה ראשון של שי בן דוד בנגיחה (15) ומבצע אישי של עידן דוד (32). ליתרון השלישי של האורחת, לעפולה כבר לא הייתה תשובה. יובל אבידור כבש בדקה ה-50 ודיין השלים צמד וסגר עניין מהנקודה הלבנה בדקה ה-74, אחרי הרחקתו של בן דוד. עפולה ירדה למקום השישי ונותרה ללא ניצחון על יריבתה בשבעה מפגשים רצופים.

    ערן לוי שחקן הפועל קטמון עם מאמן הקבוצה יוסי מזרחי. קובי אליהו
    לא כבש, אבל בישל וניצח. ערן לוי עם יוסי מזרחי/קובי אליהו

    מכבי אחי נצרת - הפועל קטמון 1:0

    ניצחון בכורה ליוסי מזרחי, ניצחון ראשון לירושלמים אחרי ארבעה מחזורים ושער שדה ראשון מאז הגעתו של ערן לוי. הרכש הנוצץ סבל מחוסר מזל גם במשחקו השביעי במדי הפועל קטמון, עם כדור חופשי למשקוף ועוד בעיטה לקורה, אבל בישל את שער הניצחון בדקה ה-70 לוויליאם אגאדה, ששבר בצורת ארוכה של כארבעה חודשים וחצי עם שערו השישי העונה. קטמון עלתה למקום השלישי, נקודה פחות מהפועל כפר סבא השנייה. מוטי איוניר המורחק ראה מהיציע את קבוצתו מתקשה לסכן את שערו של רז רחמים ונותרת מרחק ארבע נקודות מהקו האדום.

    בני לוד - הפועל אשקלון 0:0

    משחק רביעי רצוף ללא ספיגה למארחת, אבל היא עדיין במקום הלפני אחרון. ערן קוליק הביא לשינוי משמעותי בבני לוד ואחרי שני ניצחונות רצה להשיג את השלישי באצטדיון בנס ציונה (המגרש העירוני בלוד נסגר על ידי המשטרה) אבל שחקניו התקשו בהיעדרם של החלוצים המורחקים מוראד אבו ענזה וגאירה ג'וף. גם הפועל אשקלון לא הצליחה לכבוש ולנצח לראשונה את לוד במשחק חוץ. למרות זאת, היא חזרה למקום הרביעי עם 41 נקודות - רק שלוש פחות מהפועל כפר סבא.

    מהלך המשחק

    שלושת המשחקים יצאו לדרך

    5

    גול! 0:1 להפועל נצרת עילית על הפועל עפולה. על השער הראשון של הערב חתום גיא דיין, שבעט כדור חופשי מ-30 מטרים שבעזרת הרוח הפתיע את רון שושן ונעצר רק ברשת

    13

    כמה קרוב לראשון של ערן לוי במדי הפועל קטמון: הקשר סובב כדור חופשי אדיר שנעצר במשקוף, מיקו ממן כבש מהריבאונד, אבל השער נפסל בגלל נבדל שלא היה. קטמון קופחה

    15

    גול! הפועל עפולה השוותה ל-1:1 מול נצרת עילית: שי בן דוד עם שער הבכורה שלו בליגה, בנגיחה לאחר כדור חופשי של אדריאן רוצ'ט

    18

    גול! הפועל נצרת עילית חזרה להוביל: אוהד רבינוביץ' סיים התקפה מתפרצת יפה והעלה ל-1:2 מול הפועל עפולה

    שתי ההגנות הטובות בליגה שותפות לחגיגת שערים. שחקני הפועל עפולה (צילום: אדריאן הרבשטיין)/אדריאן הרבשטיין
    27

    אחי נצרת שוב ניצלה מול הפועל קטמון, הפעם מהדי זועבי עם שתי הדיפות מול בעיטה של ירדן אבוחצירה ונגיחה של תמיר עדי

    32

    גול! הפועל עפולה השוותה ל-2:2 מול נצרת עילית. עידן דוד קיבל את הכדור בצד שמאל, נכנס לרחבה ובעט פנימה בעזרת רגל של שחקן אורח. ארבעה שערים כבר בקרב השכנות

    50

    גול! הפועל נצרת עילית שוב כבשה ועלתה ל-2:3 בעפולה, הפעם עם נגיחה מקרוב של יובל אבידור. האם הפעם המוליכה תצליח לשמור על היתרון?

    62

    הפועל קטמון שוב נעצרה בעמוד מול אחי נצרת, ושוב זה ערן לוי, שניסה להרים מצד שמאל והכדור שלו עבר את זועבי ונעצר בקורה

    70

    גול! 0:1 להפועל קטמון על אחי נצרת. ערן לוי היתל בשני שחקנים בצד שמאל ומסר לרחבה, שם וויליאם אגאדה השתלט ובעט בין רגליו של זועבי. החלוץ הצעיר שבר בצורת ארוכה של ארבעה חודשים וחצי

    עשה סוף לרצף האכזבות. וויליאם אגאדה (צילום: דני מרון)/דני מרון
    74

    גול! הפועל נצרת עילית עלתה ל-2:4 על הפועל עפולה, כשגיא דיין השלים צמד מהנקודה הלבנה

    90

    המשחקים הסתיימו: הפועל נצרת עילית הגדילה את יתרונה בפסגה, הפועל קטמון עלתה למקום השלישי

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully