וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלון תורג'מן נכנס כמחליף וכבש אחרי דקה בניצחונה של אוסטריה וינה

החלוץ קבע 2:4 בדקה ה-88 מול הארטברג וסייע לקבוצתו להתקדם למקום השלישי. 76 דקות לאלמוג כהן בהפסד של אינגולשטאדט, 90 דקות לרפאלוב ב-1:2 של אנטוורפן על אופן

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: הגרלת חצי גמר גביע המדינה

אלון תורג'מן כבש היום (ראשון) את שערו השלישי בליגה האוסטרית והרביעי בסך הכול במדי אוסטריה וינה, שניצחה 2:4 בבית את הארטברג ועלתה למקום השלישי. החלוץ הישראלי, שחזר לפני הפגרה מפציעה שהשביתה אותו במשך כשלושה חודשים ומקווה לשוב גם לסגל הנבחרת, נכנס בדקה ה-87 ואחרי דקה קבע את תוצאת המשחק בסיומה של התקפה מתפרצת.

* אלמוג כהן חזר להרכב אינגולשטאדט לאחר שנעדר משני המחזורים הקודמים בעקבות האבל על מות אמו. קשר נבחרת ישראל קיבל בחזרה את סרט הקפטן ושיחק 76 דקות, אבל קבוצתו לא הצליחה לעצור את קלן, מוליכת הבונדסליגה השנייה, שניצחה 1:2 בחוץ. אנתוני מודסט כבש את שערו הרביעי בארבעה משחקים מאז החזרה (40 בפנדל) ודומיניק דרקסלר הכפיל (59) כשביורן פאולסן (91) רק צימק עבור אינגולשטאדט שירדה שוב למקום הלפני אחרון עם 19 נקודות בלבד אחרי 24 מחזורים.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב והשלים 90 דקות במדי אנטוורפן, שניצחה 1:2 את אופן במסגרת הליגה הבלגית.

* עומרי אלטמן שיחק 21 דקות כמחליף בהפסדה הביתי של פנאתינייקוס 2:0 למוליכה היוונית פאוק סלוניקי, שעדיין לא הפסידה ונמצאת בדרך הבטוחה לאליפות.

* עומרי בן הרוש לא שותף בהפסדה של לוקרן 2:1 בבית לאנדרלכט של פרד רוטן, אצלה קני סייף שעשוי לעזוב לליגת ה-MLS כלל לא היה בסגל.

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט, יולי 2018. GettyImages
אינגולשטאדט מתחת לקו האדום. אלמוג כהן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully