וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנג'ק סחט מחמאות, מכבי חיפה תחליט לממש את האופציה עליו?

3.3.2019 / 8:32

הקמרוני חזר לעצמו בניצחון על סכנין, אבל הירוקים יקבלו החלטות בנוגע אליו ולאיטורה לקראת סוף העונה. שבחים גם לחיימוב

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

- מחמאות לגיא חיימוב וז'ורז' מאנג'ק שהצטיינו בניצחון על סכנין

- בלבול: "אם היו נותנים לשועה לבעוט את הפנדל, לא הייתי אומר כלום"

- ההכנות לעונה הבאה בעיצומן, העמדה הקריטית: מגן שמאלי

- גלזר עבר בדיקה, במכבי חיפה מקווים שיוכל לחזור להתאמן במהרה

seperator

1. מכבי חיפה חגגה אתמול (שבת, ניצחון 0:2 על בני סכנין) 11 משחקי ליגה תחת מרקו בלבול ללא הפסד. בקבוצה היו מרוצים מהתוצאה ומהנחישות של השחקנים והחמיאו לגיא חיימוב שהצטיין בין הקורות. גם ז'ורז' מאנג'ק שכבש את השער הראשון, זכה לשבחים אחרי שחזר לעצמו בתום תקופה לא טובה. הקמרוני מנהל הליך בוררות עם ספרטה פראג בטענה שחוזהו לא בתוקף וייתכן שיהפוך לשחקן חופשי בתום העונה. בכל מקרה, בחיפה עדיין לא קיבלו החלטה האם לממש את האופציה עליו לעונה הבאה ואחת כזו תתקבל רק לקראת סיום העונה.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה ניצחה 0:2 את בני סכנין

לכתבה המלאה
ז'ורז' מאנג'ק שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חזר לעצמו אחרי תקופה לא טובה. מאנג'ק/אדריאן הרבשטיין

2. ירדן שועה קיבל אתמול הזדמנות בהרכב ולא נראה טוב בדקות הראשונות. אחרי קצת יותר מרבע שעה בלבול החליט לעבור למערך 4-4-2 והחלוץ שהגיע מבני יהודה השתפר פלאים. שועה נראה דינמי, היה פעיל מאוד וגם סחט פנדל אותו הוא מאוד רצה לבעוט. ניקיטה רוקאביציה, הבועט הקבוע, התעקש לבעוט למרות ששחקנים בקבוצה סברו ששועה צריך לקחת את הפנדל כדי לצבור ביטחון. בלבול הסביר בסיום שעל הלוח בחדר ההלבשה נכתב שהאוסטרלי יבעט פנדל אם יישרק כזה לטובת הירוקים, ושאם הוא לא על המגרש, קרים פריי יקבל את האחריות. המאמן הוסיף באותה נשימה: "אם הם היו מוותרים ונותנים לשועה לא הייתי אומר כלום".

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה מול עמנואל אמבולה שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
שינוי המערך עשה לו טוב. שועה/אדריאן הרבשטיין

3. במכבי חיפה אמנם לא יוצאים בהצהרות, אבל המטרה כעת היא מקום שני וכרטיס לאירופה. המאבק המסתמן הוא בעיקר מול מכבי נתניה, כשגם בני יהודה עדיין בתמונה. במקביל ההכנות לעונה הבאה כבר בעיצומן ובקיץ יגיעו 3-4 שחקנים חדשים. העמדה המרכזית שסומנה היא מגן שמאלי ובחיפה היו שמחים לראות את טאלב טואטחה חוזר, אבל אם זה לא יקרה, ינחת מגן זר. גם ירדן כהן מהפועל רעננה מועמד.

גם במרכז המגרש ייעשה חיזוק. לקראת סוף העונה תתקבלנה החלטות אם לממש את האופציות על ז'ורז' מאנג'ק ומנואל איטורה, ואם אחד מהם או שניהם יעזבו, ייעשה ניסיון לרכוש את איסמעילה סורו מבני יהודה. ניקיטה רוקאביציה ממתין להצעה לעונה נוספת וגם שון וייסמן עדיין לא חתם על הארכת הסכם. האחרון קיבל הצעה, אבל בשלב זה מסרב לחתום.

הרבה גבות הורמו אתמול כשוייסמן נכנס לפני מוחמד עוואד, אבל בקבוצה הבהירו שזו המציאות לאור הרוטציה של בלבול. אגב וייסמן, החלוץ מאוד כעס כשהשופט שרק אתמול לסיום ולא אפשר למכבי חיפה לסיים התקפה מתפרצת בה היה לא סיכוי גבוה לכבוש שער שלישי. הקפטן נטע לביא הרחיק אותו מהמקום.

שחקן איינטרכט פרנקפורט טאלב טואטחה. GettyImages
בראש הרשימה. טואטחה/GettyImages

4. עומרי גלזר שלא נכלל אתמול בסגל בגלל פציעה, עבר צילום בגב והוא לא סובל מפגיעה חמורה. יחד עם זאת, שוער המשנה של מכבי חיפה סובל מכאבים חזקים ומתקשה להתאמן. בקבוצה ימשיכו במעקב, תוך תקווה שהשבוע יחול שיפור ברמת הכאבים שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully