וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: תמונת הפלייאוף מסתבכת. קריאות "תתפטר" לקלינגר

2.3.2019 / 22:56

הקבוצה צריכה נס כדי לעלות לפלייאוף העליון אחרי ההפסד לנתניה, קלינגר: "חבל שזה הגיע לכך". שי ברדה: "זה היה מהנה, וזה חשוב מאוד"

עוד ערב מתסכל לבית"ר ירושלים, עוד ערב מתוק למכבי נתניה. בית"ר הייתה חייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוייה להעפיל לפלייאוף העליון, אבל הפסידה 3:1 לנתניה הנפלאה, ששמרה על המקום השני והמשיכה בכושרה המצוין.

כעת כדי להגיע בכל זאת לפלייאוף העליון, בית"ר ירושלים צריכה נס שבמסגרתו הפועל חדרה תפסיד פעמיים (להפועל רעננה ומכבי נתניה), הפועל חיפה תפסיד פעמיים (להפועל באר שבע והפועל רעננה) וגם עירוני קרית שמונה לא תנצח (את מכבי חיפה). במקביל, הירושלמים יצטרכו לנצח בבית את הפועל תל אביב. נקודה של חדרה מחר תסתום את הגולל על סיכוייה של בית"ר.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הפסידה 3:1 למכבי נתניה ואיבדה סיכוי ריאלי לפלייאוף העליון

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
קלינגר המאוכזב/קובי אליהו

ואם זה לא מספיק, המאמן ניר קלינגר שמע את אוהדי בית"ר ירושלים קוראים לו "תתפטר" אחרי שהכניס את וודוץ במקום פלומן. "חבל שזה הגיע למצב הזה", אמר קלינגר על המצב של קבוצתו, "פתחנו מצוין את המשחק, ומשום מקום, משתי טעויות שלנו, החזרנו את נתניה למשחק. זה שיבש את תוכנית המשחק שלנו, היינו צריכים להמר ולבלגן את המשחק, ופתחנו את החצי השני טוב, ואז הגיעה ההזדמנות של יוסי, ואם הייתי צריך לבקש מישהו שיגיע לאחד על אחד, זה יוסי...".

על טעויות השיפוט: "אם מסתכלים על השבועות האחרונים, זה לא רק בגלל השיפוט. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב, אבל אי אפשר להילחם בהחלטות קרדינליות וקשות. לא ראיתי את הילוכים החוזרים, זה היה נראה לי פנדל, אני משתדל להיות זהיר, אבל אם היו טעויות, זה חלק מהמכלול של הדברים.

"פלייאוף? הסיכויים לא גדולים, אבל צריך לשפר ולנסות לתקן. לדעת לא לעשות שגיאות מטופשות שמביאות לשערי נגד, שמכניס את כל הקבוצה ללחץ מיותר. זה לא טוב, לא נעים, אבל זה המצב".

על ההוצאה של שיימן והלחץ: "אפשר לראות שבדקות שאין לחץ, בתחילת משחק, הנענו כדור, הגענו להזדמנויות, אבל חוסר ביטחון מביא לטעויות. מה שקרה לשמואל קרה, האווירה מסביב לא הייתה טובה עבורו, והחילוף הזה היה במקום".

מאמן מכבי נתניה שי ברדה אמר בסיום: "בצנעה, צריך להמשיך לשחק וליהנות. משתדלים לעשות רוטציות. אחרי ה-0:1 השתלטנו על המשחק. אבל בעיקר הייתה הנאה, וזה אחד הדברים הכי חשובים. היו גם רגעים שאיבדנו את המשחק, ואת זה נצטרך לשפר כדי להיות קבוצה יותר טובה. צריך כל הזמן לשאוף ולהשתפר. אלה שחקנים שרק רוצים להצליח, ואנחנו צריכים להיות גאים בהם.

"לא רוצה להישמע קלישאתי, אבל אנחנו חושבים רק על המשחק הבא. לשפר כמה דברים, להגיע כמה שיותר גבוה, ולשפר את השחקנים. ירידת מתח? מול בית"ר, עם 11 אלף צופים, אין ירידת מתח".

שי ברדה מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
שי ברדה יכול להיות מרוצה מאוד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully