וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר זכה בתואר ה-100 בקריירה אחרי שניצח את ציציפאס בגמר דובאי

השווייצרי רשם עוד ציון דרך מרשים בקריירה, אחרי ש\זכה בפעם השמינית בדובאי עם 4:6, 4:6 מול היווני שהדיח אותו באוסטרליה: "אני לא יודע אם סטפאנוס נולד כשזכיתי בתואר הראשון שלי"

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
הריעו לו. פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר זכה היום (שבת) בתואר ה-ATP ה-100 בקריירה שלו, אחרי שגבר 4:6, 4:6 על סטפנוס ציציפאס בגמר טורניר דובאי והשלים עוד ציון דרך בקריירה המפוארת שלו. פדרר, שמחזיק בשיא הזכיות בטורנירי גרנד סלאם (20), הפך לטניסאי השני בלבד בהיסטוריה שזוכה ב-100 טורנירים ומעלה במסגרת הסבב, אחרי ג'ימי קונורס השיאן עם 109. באותה הזדמנות פדרר גם השיג נקמה קטנה ביווני בן ה-20, שהדיח אותו בינואר מאליפות אוסטרליה.

"אני מאושר", אמר פדרר בסיום, "זה נהדר עבורי לזכות כאן בפעם השמינית בדובאי, בשילוב עם התואר ה-100 שלי בסבב. היו תנאים קשים, ויריב קשה. אחרי הזכייה שלו במארסיי, לסטפאנוס היה קשה להגיע לכאן".

פדרר, שהיה "תקוע" על 99 זכיות מאז שזכה בטורניר בעיר הולדתו באזל בחודש אוקטובר אשתקד, שבר את ציציפאס כבר במשחקון הראשון, וביתרון 4:5 הציל שתי נקודות שבירה, בטרם ניצח 4:6 תוך 36 דקות. ציציפאס, שביום שני יעלה רשמית לטופ-10 לראשונה בקריירה, הצליח לשמור על ההגשה בשמונת המשחקונים הראשונים של המערכה השנייה, בטרם השווייצרי בן ה-37 העלה הילוך, השיג שבירה והשלים את הניצחון.

"אני לא יודע אם סטפאנוס נולד כשזכיתי בתואר הראשון שלי", אמר פדרר בסיום, "זו זכות עבורי לשחק מול שחקנים כאלה, כי בעתיד אצפה בהם בטלוויזיה. היה לי את העונג לשחק מול סמפראס ואגאסי. אני בטוח שלסטפאנוס מצפה קריירה נהדרת. הטניס בידיים טובות, בין אם אני שם או לא".

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי/רויטרס
סטפנוס ציציפאס טניסאי יווני. רויטרס
סטפנוס ציציפאס טניסאי יווני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully