וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - הפועל חדרה: כ-200 אוהדים הגיעו לאימון האורחת עם תופים ואבוקות

העולה מריחה פלייאוף עליון, האוהדים הגיעו לדחוף באימון המסכם. קורצקי יערוך מבחן כשירות למגנים נמני וירדן כהן (א', 19:00, ספורט 5 פלוס)

מחזור 25הסתיים03/03/2019
הפועל רעננה
  • גנאם (45)
0
    הפועל חדרה
    אוהדי הפועל חדרה

    בווידאו: אוהדי הפועל חדרה באימון הערב

    הפועל רעננה

    לקחת אוויר מהתחתית הבוערת - זו המטרה של הפועל רעננה לקראת המשחק מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 פלוס) מול הפועל חדרה באצטדיון רמת גן. המאמן מנחם קורצקי אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מודעים כמובן לחשיבות המשחק ביום ראשון מול חדרה. עם התוצאות האחרונות שלנו אנחנו חייבים להתחיל להביא נקודות. הפער שנפתח עם קבוצות התחתית בגלל הניצחונות שהיו לנו, צומצם ולכן המשחק הזה מאוד חשוב לנו. אנחנו יודעים שהפועל חדרה עושים עונה מדהימה, מעל המצופה, הם הגיעו גם לחצי גמר גביע המדינה ונמצאים בעמדה להגיע לפלייאוף העליון. גם עבור הפועל חדרה זה משחק שהם חייבים לנצח אותו בכדי להיות בין שש הראשונות, ולכן אני חושב שצפוי משחק מעניין".

    קורצקי יערוך מחר מבחן כשירות למגנים עדי נמני וירדן כהן שאמורים לחזור להרכב, אם יוכיחו שהם כשירים לגמרי. בהתקפה אמורים לפתוח יחד קייס גאנם וקארם ארשיד. יואב תומר יחזור לסגל אחרי זמן רב, בעוד יוג'ין אנסה הפצוע ייעדר גם הפעם.

    עדי נמני הפועל רעננה. לילך וייס רוזנברג
    יפתח אם יהיה כשיר. עדי נמני/לילך וייס רוזנברג

    הפועל חדרה

    דויד מתאוס צפוי לחזור להרכב מחר לראשונה אחרי הפציעה שהשביתה אותו בשבועות האחרונים. בחדרה מקווים מאוד שהחזרה של הבלם הספרדי תייצב משמעותית את ההגנה, כשבמועדון מבינים שניצחון על הפועל רעננה יקדם אותם משמעותית לעבר הפלייאוף העליון. דיא לבאדיבי מורחק ומי שצפוי להחליפו בעמדת המגן הימני לאור העובדה כי גם מנשה זלקה מורחק, הוא עמית כהן. אלמוג אילון ולוסיו צפויים לפתוח, כשגם המאמן ניסו אביטן יחזור מההרחקה ויעמוד על הקווים.

    כ-200 אוהדים הגיעו לאימון המסכם והטריפו את השחקנים עם תופים, שירים וגם אבוקות. "זה המשחק של העונה עבורנו", אמר שחקן בקבוצה. "במצב שנוצר אנחנו חייבים לנצח את רעננה. חבל שאחרי כל מה שעשינו העונה לא נהיה בפלייאוף העליון".

    אילון אלמוג שחקן הפועל חדרה חוגג. שלומי גבאי
    חוזר אחרי שקיבל מנוחה בגביע. אילון אלמוג/שלומי גבאי

    טריוויה

    * הפועל רעננה לא כבשה בשלושת המחזורים האחרונים ולא ניצחה בארבעת האחרונים.

    * הפועל רעננה יכולה להשוות את שיא ניצחונות הבית שלה לעונה בליגת העל, העומד על שישה מעונת 2014/15. אז היו לה 23 נקודות ביתיות, כעת היא כבר על 19.

    * הפועל חדרה מגיעה אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים ולא שמרה על שער נקי בשמונת משחקי הליגה האחרונים שלה.

    * הפועל חדרה סיימה העונה רק פעם אחת ב-0:0, וזה קרה מול הפועל רעננה בסיבוב הראשון.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: רמת-גן
    קהל: 610

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully