וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד אופטימית לקראת מכבי תל אביב, לינגאנה יפתח כבלם

2.3.2019 / 13:14

בקבוצת התחתית ניסו לגרום לשחקנים להאמין שניתן לנצח את המוליכה (18:20, ספורט2). גיל כהן צפוי לפתוח כמגן שמאלי, דוד ישוב להתקפה

רומן הבראן שחקן מ.ס. אשדוד חוגג עם חבריו. לירון מולדובן
באים עם ביטחון. שחקני אשדוד/לירון מולדובן

במ.ס. אשדוד עבדו השבוע הרבה בצד המנטלי עם השחקנים כדי לדרבן אותם להאמין שביכולתם להוציא משהו מהמפגש מול מכבי תל אביב הערב (שבת, 18:20, ספורט2) ולא להתבייש לחלום על ניצחון. בקבוצה גם השתמשו בדבריו של קפטן הצהובים שרן ייני שאמר אחרי משחק הגביע של מכבי תל אביב ביום שלישי: "האצטדיון באשדוד הוא אחד המגרשים הכי קשים שיש בליגה. ברור שמכבי תל אביב תפסיד מתישהו".

בקבוצה היו מאוד רוצים לראות הערב בהרכב את הבלם עוביידה חטאב שהשתלב מצוין בשורות אשדוד, אך זה הורחק במחזור הקודם מול קרית שמונה ולא ישחק גם במחזור הבא מול מכבי פתח תקווה מאחר שגם כך סחב עונש בגין צבירת כרטיסים צהובים. לאורך כל השבוע התלבטו משה אוחיון ואבי בוחבוט בנוגע למחליף של חטאב ונראה כי בסופו של דבר הוחלט על איסו לינגאנה כבלם. לינגאנה נמוך הקומה הוא לא הבלם האידיאלי, אבל לשחקן יש ניתור מצוין ובכל מקרה הוא לא נמוך מצ'יקו אופואדו שאמור לפתוח בחוד מכבי תל אביב.

גיל כהן שהיה לאורך כל השבוע עם נבחרת הנוער, התאמן אתמול ואמור לפתוח כמגן שמאלי. בהתקפה צפוי הצוות המקצועי לערוך שינוי כאשר דין דוד יחזור להרכב על חשבון סייבו קויטה. רומאן הבראן שהיה מועמד לפתוח, התאמן אתמול בצד ובנצי מושל ימשיך בהרכב.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully