וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ' ושי ברדה לשחקני מכבי נתניה: "לא נקבל בינוניות"

2.3.2019 / 12:29

צמד המאמנים רואים במשחק מול בית"ר ירושלים (20:30, ספורט4) מבחן לקראת רגעי ההכרעה של העונה. מספר שינויים צפויים בהרכב

האתר הרשמי של מכבי נתניה

בווידאו: שחקני נתניה חוגגים העפלה לחצי גמר הגביע

במכבי נתניה רואים במשחק הערב (שבת, 20:30, ספורט4) מול בית"ר ירושלים סוג של מבחן. אחרי שהקבוצה העפילה ביום רביעי בערב לחצי גמר גביע המדינה בתום צמד המשחקים מול מכבי פתח תקוה, מצפים במועדון לראות הערב מהשחקנים המשכיות והתלהבות ולא תחושת שובע. באסיפה אתמול שוחחו סלובודן דראפיץ' ושי ברדה עם השחקנים ואמרו בין היתר: "אנחנו נעשה מספר שינויים ונרצה לראות את הקבוצה באותה נחישות ומוטיבציה כמו שהיו במשחקים האחרונים. לא נקבל בינוניות. לא נקבל מצב בו אפשר להסתפק במה שעשינו עד עכשיו".

בנתניה מסמנים כעת כמטרה את הכרטיס לאירופה. הבעלים אייל סגל אמנם מאוד רוצה לעשות את זה דרך זכייה בגביע המדינה, אולם מכיוון שלחצי הגמר העפילו ארבע קבוצות טובות וביניהן מכבי תל אביב, במועדון יודעים שהמשימה תהיה קשה ולכן מכוונים גם לכרטיס לאירופה דרך הליגה.

רק היום יוחלט על ההרכב שיפתח הערב ונראה כי יתבצעו מספר שינויים כדי להכניס רעננות. יונס מלדה, אילון ירושלמי, אביב אברהם ודולב אזולאי מועמדים להיכנס להרכב. "אמנם הבטחנו את הכרטיסים לפלייאוף העליון ולחצי הגמר ועמדנו במשימות שהציבו לנו, אבל עכשיו הוצבו בפנינו משימות חדשות ובעיקר המשכיות לדרך שיש כאן", אמר הבוקר אחד השחקנים בקבוצה.

מאמני מכבי פתח תקוה סלובודן דראפיץ', שי ברדה. קובי אליהו
לא מוכנים להוריד את הרגל מהגז. דראפיץ' וברדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully